Skip to main content

Ik heb een week geleden een nieuwe simkaart met nummerbehoud bestelt. Er staat dat deze verstuurd is maar ik heb de simkaart nog steeds niet binnen. Weet iemand wat ik moet doen?

Welkom, @Tante Smurf! Goed dat je ons gevonden hebt. :blush:  Je wacht nog steeds op een nieuwe simkaart, lees ik. Gaat het hier om een nieuw abonnement of om een vervangende simkaart? Als het om een nieuw abonnement gaat, dan kun je via Mijn Bestelling een nieuwe simkaart aanvragen. Als het om een vervangende simkaart gaat, kijk ik graag even met je mee. Kun je in dat geval je je forumprofiel aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

 

Edit: In dit geval is het ook aan te raden telefonisch contact met ons op te nemen. We hebben dan direct en sneller contact. We zijn hiervoor bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.


Hallo Denise, ik heb vandaag een email gekregen dat ik de simkaart heb geactiveerd. Maar dit heb ik niet gedaan aangezien ik de simkaart nog niet binnen heb gekregen. Hoe kan dat? Het gaat om een nieuw abonnement, moet ik nog steeds een nieuwe simkaart aanvragen?


Hallo @Denise_ , ik heb gister een email gekregen dat ik de simkaart heb geactiveerd. Maar dit heb ik niet gedaan aangezien ik de simkaart nog niet binnen heb gekregen. Hoe kan dat? Het gaat om een nieuw abonnement, moet ik nog steeds een nieuwe simkaart aanvragen?


Ik zie dat de simkaart op 30 april is geactiveerd door een collega. Jij weet hier dus niets vanaf? In dat geval kan je het beste telefonisch contact met ons opnemen om de simkaart te laten blokkeren en gelijk een vervangende simkaart aan te vragen. Je kunt ons bereiken op het gratis telefoonnummer 0800 0402.


Hoi Denise, ik heb net opgehangen met een collega van je. Het bleek allemaal moeilijk. Na een gesprek van 1 uur en 15 minuten kwam degene die ik aan de telefoon had op het zelfde antwoord.


Ik zie dat mijn collega de bestelling heeft laten annuleren en jouw het advies heeft gegeven om de bestelling in de winkel opnieuw te plaatsen. Daar sluit ik me bij aan, dat lijkt me in dit geval het beste. Op onze website vind je een winkel bij jou in de buurt. Al onze winkels zijn momenteel weer geopend.