Skip to main content
Beantwoord

Simkaart kapot tijdens verblijf in het buitenland

• 28 januari 2025
  • 7 reacties
  • 75 keer bekeken

Mijn simkaart is kapot en weg en ben in het buitenland daardoor niet telefonisch bereikbaar. Hoe kom ik aan een nieuwe simkaart als ik weer aankom op Schiphol 

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi ​@Kalas, nee hoor, dat is geen probleem! Je hoeft je oude simkaart niet in te leveren. 

Wat ​@Pieter van Ieperen aangeeft klopt helemaal. Als je een KPN winkel binnen loopt zo gauw je weer in Nederland bent, en zorgt dat je een identiteitsbewijs bij je hebt, krijg je meteen een nieuwe simkaart mee. Of je kunt alvast online een nieuwe simkaart aanvragen, dan ligt ‘ie in je bus zo gauw je thuis komt.

Bekijk origineel

7 reacties

Forum|alt.badge.img+2

Zie https://www.google.com/search?q=kpn+winkels .

En neem uw identiteitsbewijs en telefoon mee natuurlijk.

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 29 januari 2025

Is het dan niet nodig om de oude simkaart mee te nemen? Ik heb die namelijk niet meer. In de KPN-app werd echter vermeld dat dit wel nodig was.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi ​@Kalas, nee hoor, dat is geen probleem! Je hoeft je oude simkaart niet in te leveren. 

Wat ​@Pieter van Ieperen aangeeft klopt helemaal. Als je een KPN winkel binnen loopt zo gauw je weer in Nederland bent, en zorgt dat je een identiteitsbewijs bij je hebt, krijg je meteen een nieuwe simkaart mee. Of je kunt alvast online een nieuwe simkaart aanvragen, dan ligt ‘ie in je bus zo gauw je thuis komt.

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 30 januari 2025

Oké, bedankt. Het is toch vreemd dat als je informeert bij KPN, er dan geschreven staat dat je je oude simkaart mee moet nemen. Rare wereld. 🥴

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

​@Kalas Waar heb je het gelezen? Op onze website of ergens anders? Als je een linkje hebt kijk ik graag even mee.

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 1 februari 2025

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dankjewel ​@Kalas, ik neem het mee ter verbetering! 

Reageer