Skip to main content

Vorige week dinsdag zou er een simkaart worden bezorgd door Reviva. Had deze niet ontvangen en na contact met Reviva blijkt dat mijn simkaart verdwenen is. 

Dit gelijk gemeld bij klantenservice en moest afwachten. Donderdag weer contact gehad en er zou uiterlijk zaterdag een simkaart in de brievenbus liggen. Ook deze niet ontvangen. 

Vanmorgen wederom contact met klantenservice en zou misschien vandaag nog bezorgd worden. Maar wederom weer niets ontvangen. 

Mijn geduld en het geduld van mijn dochter begint nu echt op te raken. 

Ik wil zsm een simkaart geleverd krijgen, 

@Janeska Welkom op het forum. Het is ondertussen alweer even geleden, het lijkt er op dat je na een annulering nu een nieuwe simkaart hebt ontvangen en dat deze in gebruik is genomen. Klopt dat?


Ja het is nu allemaal goed gekomen. Dankzij de medewerker die ik vorige week maandag heb gesproken. Zij kwam erachter dat de Kids sim helemaal niet bij mij in systeem stond. 


@Janeska Heel fijn dat de medewerker daar achter gekomen is, wel bijzonder natuurlijk dat de order dan helemaal niet vinden was. Mooi om te lezen dat het nu in ieder geval gelukt is!