Skip to main content

Ik heb nummerbehoud aangevraagd, ik kreeg een simkaart opgestuurd met het verzoek om deze direct te activeren, mijn abonnement gaat 29 juni a.s. In. Het activeren lukt niet, ik heb 2x meer dan 1 uur met de KPN hulplijn gebeld, het lukte hen ook niet. Ik heb mijn simkaartnummer en activatie code doorgegeven, maar het lukt niet. Het advies was om de 14 dagen af te wachten, want dan zou KPN de kaart zelf activeren. Hoe kan ik nu zien of dit inderdaad gebeurd is? Ik wil door het niet kunnen activeren niet mijn huidige 06 nummer kwijtraken. Ik las bij het forum van Marcia dat een andere gebruiker het ook niet lukte, omdat de andere provider het nummer pas op de dag van overgang vrijgeeft, is dit misschien ook bij mij aan de hand?

Hi Cees, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik inhoudelijk hier meer over zeggen. 


Ik heb mijn kpn is aangevuld, de open velden kan ik nog niet invullen omdat deze ook op 29 juni ingaan


Als het KPN logo op je mobiel verschijnt met de ontvangst indicatie is de kaart dan geactiveerd?


Hi Cees, lukt het wel om hier een nieuwe simkaart te bestellen met de activatiecode? 


Cees, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Omdat het nummerbehoud betreft kan de activatiecode pas op de 29e plaatsvinden. We hebben bericht gehad dat hij dan vanaf 11.00 uur geactIveerd is. Bedankt voor je moei