Skip to main content
Beantwoord

simkaart niet geprovisioneerd

• August 6, 2021
  • 3 reacties
  • 634 keer bekeken

Mijn simkaart werkt plots niet meer, geeft melding niet geprovisioneerd, hoe los ik dit op?

Beste antwoord door Erik van KPN

Je hebt niet meer gereageerd, Suus, dus ik ga ervan uit dat het is opgelost met dan wel

Het eerste wat je kunt doen is je telefoon herstarten, vaak is dat al genoeg. Mocht dat niet helpen, haal de simkaart er eens uit en stop hem er opnieuw in. Eventueel blaas de simkaartsleuf wat uit om te zorgen dat er geen stof of iets dergelijks in zit.

of met een nieuwe simkaart zoals Doornekamp benoemt:

Is het misschien een oude Telfort simkaart, die geven nu nog wel eens de geest met deoverschakeling naar KPN instellingen, dan is een nieuwe simkaart de enige oplossing.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • August 6, 2021

Da's gek, @Suusno! Het eerste wat je kunt doen is je telefoon herstarten, vaak is dat al genoeg. Mocht dat niet helpen, haal de simkaart er eens uit en stop hem er opnieuw in. Eventueel blaas de simkaartsleuf wat uit om te zorgen dat er geen stof of iets dergelijks in zit.

Als dat niet helpt, kun je dan iets meer vertellen over de omstandigheden? Wat deed je toen dit gebeurde, heb je onlangs aanpassingen gedaan aan je telefoon of abonnement, welk toestel gaat het om?

• August 6, 2021

@Suusno Is het misschien een oude Telfort simkaart, die geven nu nog wel eens de geest met deoverschakeling naar KPN instellingen, dan is een nieuwe simkaart de enige oplossing.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 10, 2021

Je hebt niet meer gereageerd, Suus, dus ik ga ervan uit dat het is opgelost met dan wel

Het eerste wat je kunt doen is je telefoon herstarten, vaak is dat al genoeg. Mocht dat niet helpen, haal de simkaart er eens uit en stop hem er opnieuw in. Eventueel blaas de simkaartsleuf wat uit om te zorgen dat er geen stof of iets dergelijks in zit.

of met een nieuwe simkaart zoals Doornekamp benoemt:

Is het misschien een oude Telfort simkaart, die geven nu nog wel eens de geest met deoverschakeling naar KPN instellingen, dan is een nieuwe simkaart de enige oplossing.

Â