Skip to main content

Mijn simkaart werkt plots niet meer, geeft melding niet geprovisioneerd, hoe los ik dit op?

 Da's gek, @Suusno! Het eerste wat je kunt doen is je telefoon herstarten, vaak is dat al genoeg. Mocht dat niet helpen, haal de simkaart er eens uit en stop hem er opnieuw in. Eventueel blaas de simkaartsleuf wat uit om te zorgen dat er geen stof of iets dergelijks in zit.

Als dat niet helpt, kun je dan iets meer vertellen over de omstandigheden? Wat deed je toen dit gebeurde, heb je onlangs aanpassingen gedaan aan je telefoon of abonnement, welk toestel gaat het om?


@Suusno Is het misschien een oude Telfort simkaart, die geven nu nog wel eens de geest met deoverschakeling naar KPN instellingen, dan is een nieuwe simkaart de enige oplossing.


Je hebt niet meer gereageerd, Suus, dus ik ga ervan uit dat het is opgelost met dan wel

Het eerste wat je kunt doen is je telefoon herstarten, vaak is dat al genoeg. Mocht dat niet helpen, haal de simkaart er eens uit en stop hem er opnieuw in. Eventueel blaas de simkaartsleuf wat uit om te zorgen dat er geen stof of iets dergelijks in zit.

of met een nieuwe simkaart zoals Doornekamp benoemt:

Is het misschien een oude Telfort simkaart, die geven nu nog wel eens de geest met deoverschakeling naar KPN instellingen, dan is een nieuwe simkaart de enige oplossing.

Â