Skip to main content
Vraag

simkaart niet geregistreerd

  • January 3, 2019
  • 14 reacties
  • 23701 keer bekeken

Bertilda
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
Vandaag nieuwe telefoon ontvangen.
Krijg melding SIM kaart niet geregistreerd.

Kaart nummer (...)
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

14 reacties

SjorsK
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • January 3, 2019
Hoi Bertilda, welkom op het KPN Forum.

Heb je de simkaart al geactiveerd? Dat kan via de onderstaande pagina:
https://www.kpn.com/service/mobiel/sim-kaart/activeren.htm#/

Let er wel op dat het eventjes kan duren tot de activatie is doorgevoerd. Daarnaast moet de telefoon herstart worden.

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 3, 2019
Hallo Bertilda. Sjors geeft een prima tip. Zou je het eens willen checken? Als het dan nog niet lukt help ik je uiteraard verder. Ik hoor het graag!

Bertilda
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 3, 2019
Ik krijg geen vraag om een code in te geven. Iets niet goed gedaan ?

Bertilda
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 3, 2019
Bellen is sneller

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 3, 2019
Zou je deze link eens willen proberen? Je kunt het wellicht ook via een andere browser proberen. We handelen de vragen zoveel mogelijk openbaar, via deze topics af. Dus de communicatie laat ik graag zoveel mogelijk via dit topic verlopen. Je nummer heb ik om privacyredenen afgeschermd.

Verder: het mobiele nummer dat je hier vermeldde herken ik niet als een KPN-nummer. Wil je je KPN-nummer, je naam en je adres in je KPN Forum profiel vermelden? Dan kan ik meekijken.

Bertilda
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 3, 2019
Het is nummer is onbekend?
Leuk om weer eens terug te zijn bij KPN......

SjorsK
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • January 3, 2019
Heb je de gegevens al ingevuld in je profiel? Dan kan iemand even kijken 🙂
https://forum.kpn.com/settings/profile

Bertilda
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 3, 2019
Bizar, gegevens niet bij de hand en dan nog ook nog niet benaderd worden. Mag alles via deze app.
Ben nu al klaar met KPN

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 3, 2019
Op je adres zie ik een zakelijk abonnement staan. Klopt het dat je een zakelijk abonnement hebt? Dat verklaart direct waarom ik het één en ander niet kan zien: je bevindt je op het Forum voor de consumentenmarkt en ik heb geen toegang tot zakelijke klantgegevens. Je kunt uiteraard terecht bij mijn collega's van het Zakelijk Forum, of als je direct contact wilt, via de reguliere kanalen.

Bertilda
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 3, 2019
Heb ik al gedaan

SjorsK
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • January 3, 2019
Voor de duidelijkheid: Ik ben geen KPN, ik probeer te helpen in mijn eigen tijd. Ik wens je succes met je verdere avontuur.

Mag ik verder vertellen dat bepaalde berichten niet altijd even netjes overkomen? Ik snap de frustratie maar je stelt jezelf eerlijk gezegd ook niet bepaald goed op om geholpen te worden. Fijn dat het Bart toch gelukt is om je de juiste kant op te sturen 🙂

SjorsK
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • January 3, 2019
Heb ik al gedaan

Linkje naar het zakelijke forum:
https://zakelijkforum.kpn.com/over-het-kpn-forum-5/simkaart-niet-geregistreerd-11570#post24181

Je zal vanuit daar verder geholpen worden. Ik zal daar ook even een linkje achterlaten naar dit topic.

Bertilda
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 3, 2019
Excuses, wil een niet KPN medewerker niet beledigen. Dat zeker niet. Maar als ik vraag om door KPN gebeld te worden voor hulp, dat lijkt me dat niet teveel gevraagd. Waarom alleen via dit medium.

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 3, 2019
Excuses, wil een niet KPN medewerker niet beledigen. Dat zeker niet. Maar als ik vraag om door KPN gebeld te worden voor hulp, dat lijkt me dat niet teveel gevraagd. Waarom alleen via dit medium.

Ik hoop van harte dat het inmiddels opgelost is. Je kunt op diverse manieren met ons in contact komen: dit Forum is er één van. Op het Forum kun je als klant een bericht plaatsen, waar zowel klanten als KPN-medewerkers kunnen reageren. Als je rechtstreeks contact wilt dan kan dat vanzelfsprekend ook: dan kun je bellen, chatten of via de social media contact zoeken.