Skip to main content

Dag, ik heb de switch gemaakt naar KPN en heb in de KPN winkel een simkaart gekregen en krijg nu de melding “simkaart niet geregistreerd”.

Mijn oude abonnement bij de andere provider is in middels gestopt en ik heb bericht ontvangen dat ik sinds gistermiddag van mijn KPN abonnement gebruik zou moeten kunnen maken, maar dit werkt dus niet.

Ik heb al de telefoon opnieuw opgestart en ook de simkaart 10 minuten verwijderd maar heb nog steeds hetzelfde euvel. Via MijnKPN kan ik mijn kaart niet activeren omdat ik geen sms kan ontvangen om de registratie te bevestigen.

Als ik kijk op Nieuwe of vervangende simkaart activeren | KPN dan zou mijn simkaart geactiveerd moeten zijn.

Graag hulp.

Hallo @cmkpn , misschien even aar de KPN-winkel teruggaan, zij maken het zo voor je in orde.

Succes.

 


Hoi @cmkpn

Wat lastig! Dat klinkt als een defecte simkaart, de snelste manier om aan een nieuwe simkaart te komen is door opnieuw langs te gaan bij de winkel. Je kan op onze winkel zoeker kijken wat voor jouw de dichtstbijzijnde winkel is.

Hallo @cmkpn , misschien even aar de KPN-winkel teruggaan, zij maken het zo voor je in orde.

Succes.

Je kan natuurlijk ook bellen via 0800-0402.