Skip to main content

Hallo,

Ik heb een overstap aangevraagd van telfort naar kpn. 

Maar nu komt de simkaart maar niet binnen.

Wel krijg ik een mail dat ik moet activeren.

Wat moet ik doen?

Het gaat om 06*********

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

@Erik12345 Welkom op het forum. 

Ik zie de bestelling inderdaad terugkomen en zie ik ook dat deze niet volledig doorloopt. Ik zie de bestelling dus wel maar dit komt niet in alle systemen terecht. 

Mag ik vragen wat er precies staat in de mail die je hebt ontvangen? 


Beste meneer Slager,

Wij hebben uw simkaart met bestelnummer ******** enkele dagen geleden naar u verstuurd. U hebt uw simkaart nog niet geactiveerd.

Activeer uw simkaart direct en voorkom vertraging

Het is belangrijk dat u uw simkaart direct activeert zodat uw nummerbehoud geen vertraging oploopt. Dit geldt ook wanneer u deze nieuwe simkaart nog niet meteen gaat gebruiken. Uw nieuwe KPN-abonnement gaat pas in op het moment dat uw nummer is overgezet naar KPN (pas dan gaat u betalen). We informeren u via een aparte e-mail over de definitieve overstapdatum van uw mobiele nummer. Vanaf die datum kunt u uw nieuwe abonnement gebruiken.

Hoe activeer ik mijn simkaart?

Activeer uw simkaart via KPN Activeren. Vul uw simkaartnummer en de activatiecode in. Het simkaartnummer staat op de simkaart zelf of op uw contract. Uw activatiecode is: **********

Let op: Als u de simkaart nog niet hebt geactiveerd na 14 dagen, dan wordt uw bestelling automatisch geactiveerd door KPN.

Hebt u nog vragen?

Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

Met vriendelijke groet,

 

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice


En kan je hier wat mee?


Hallo @Erik12345, sorry voor de late reactie! Rutger vroeg me er naar te kijken en dat ben ik totaal vergeten. Ik zie dat je een nieuwe simkaart aan kunt vragen. Als je klikt op die link ‘KPN activeren’ in de mail, dan kan je daarna klikken op: simkaart kwijt of niet ontvangen. Daar kan je eenmalig een nieuwe aanvragen. Wil je dat doen?

 

 


Ja heb ik gedaan, we gaan het afwachten 


Ik ga er vanuit dat het in orde is nu! Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, weet je ons te vinden.