Skip to main content

Goedemorgen,

 

Op 26 november heb ik een bestelling gedaan om naar KPN over te stappen. Mijn abbonement zou gister door jullie overgenomen geworden van Tele2. Echter heb ik nooit een simkaart van jullie ontvangen. Gisteren heb ik contact gehad met jullie en is de simkaart besteld. Nu krijg ik dus bericht dat die niet op voorraad is. Daarom heb ik dus ook nooit een simkaart ontvangen blijkbaar, maar geen bericht over gehad. Ik ben nu dus door jullie fout niet meer bereikbaar. Ik heb mijn telefoon nodig voor mijn werk. Graag hoor ik meer voor een passende oplossing.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hi @Marion Quint, wat jammer dat je nu niet meer bereikbaar bent :frowning2:

Dat er geen simkaarten leverbaar zijn, is pas sinds 2 dagen zo (en ik heb dit in mijn 10 jaar bij KPN niet eerder meegemaakt, dat ze ‘op’ zijn). Dit staat dus helemaal los van dat je in eerste instantie geen simkaart hebt ontvangen. Als je een bestelling bij ons plaatst, hoor je daar ook een simkaart bij te ontvangen. Heb je een sim only besteld? Of ook een toestel? In het laatste geval, wil ik je verzoeken om het pakketje dat ontvangen hebt nog eens goed te bekijken of daar nergens een simkaart verstopt zit!

 

 


Hi @Marion Quint, wat jammer dat je nu niet meer bereikbaar bent :frowning2:

Dat er geen simkaarten leverbaar zijn, is pas sinds 2 dagen zo (en ik heb dit in mijn 10 jaar bij KPN niet eerder meegemaakt, dat ze ‘op’ zijn). Dit staat dus helemaal los van dat je in eerste instantie geen simkaart hebt ontvangen. Als je een bestelling bij ons plaatst, hoor je daar ook een simkaart bij te ontvangen. Heb je een sim only besteld? Of ook een toestel? In het laatste geval, wil ik je verzoeken om het pakketje dat ontvangen hebt nog eens goed te bekijken of daar nergens een simkaart verstopt zit!

 

 

Hallo Maja,

Nee ik heb alleen het toestel ontvangen! Gisteren heb ik contact gehad met jullie erover. En dan krijg ik vannacht een mail dat het niet leverbaar is. Wij zijn al enige tijd klant bij jullie maar worden steeds meer ontevreden! Wanneer kan ik de simkaart verwachten

 

 


Ik verwacht dat jij deze uiterlijk overmorgen alsnog toegezonden krijgt, @Marion Quint. Ik snap dat je hier niet tevreden over bent: excuses voor het ongemak!


Hallo @Marion Quint Heb je 'm inmiddels binnen? Nogmaals, erg spijtig dat dit niet in eerste instantie goed is gegaan. 


Hallo @Marion Quint Heb je 'm inmiddels binnen? Nogmaals, erg spijtig dat dit niet in eerste instantie goed is gegaan. 

Goedemiddag Bart,

Ik heb de simkaart inmiddels binnen gekregen, bedankt voor de alsnog snelle service!


Ah, heel fijn!

Top dat je weer bereikbaar bent en bedankt dat je het nog even laat weten :blush: