Skip to main content

Ik heb 3 weken geleden een nieuwe simkaart besteld, en er wordt aangegeven dat deze verstuurd is. Ik heb echter nog niets ontvangen.

Maar ik kan nergens terecht met mijn vraag om uit te zoeken waar de simkaart nu is en hoe dit op te lossen. Bij tel. klantenservice lukt dat niet. Iemand een idee?

Hallo @Mattie H ,

Ik zou dan gewoon nogmaals een nieuwe simkaart bestellen via 0800-0402. Want kennelijk is het bestelde simkaartje ergens de weg kwijtgeraakt. 

Je kan hiervoor trouwens ook (na het maken van een afspraak) terecht in een KPN-winkel. Dan krijg je het kaartje meteen mee. 

  • Een beperkt aantal winkels is op afspraak geopend als servicepunt. Vanaf 15 december t/m 9 februari is een beperkt aantal KPN winkels verspreid door Nederland open. Voor onder meer reparaties en hulp bij storingen. In alle winkels volgen we de richtlijnen van het RIVM. Ook dragen zowel het winkelpersoneel als de winkelbezoekers een mondkapje. Bekijk in het winkeloverzicht welke winkels geopend zijn. maak een bezoekafspraak.


Als hij was verstuurd dan zou de oude inmiddels niet meer moeten werken. Deze wordt na versturen na ongeveer 2 weken gedeactiveerd.  Gewoon opnieuw bellen, 08000402. Via de klantkaart kan deze direct worden verstuurd.Â