Skip to main content

Geachte mevr, mr

Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd omdat mijn oude niet meer beveiligd zou zijn.

1 maart bevestiging van KPN dat de simkaart was verstuurd.  2 werkdagen

Bestellingstatus kan ik niet op inloggen. en er is geen track en trace nr. 

bestelnr is 680231208 Heb het nu  nog steeds niet ontvangen. of is het zo'n e-kaart? dan begrijp ik er niks meer van.

Kan iemand me vertellen waar die simkaart is? KPN?postnl? gestolen? Als iemand zo'n simkaart gestolen heeft kunnen ze dan op mijn nr bellen?

Mvg Pipeloi

Ha @pipeloi, welkom! Wat gek dat je 'm nog niet binnen hebt! Normaliter moet je die inderdaad binnen twee werkdagen wel binnen hebben. Ik zou in dat geval gewoon nog eens een nieuwe aanvragen. Het beste doe je dat via MijnKPN óf via de winkel. Daar moet je dan wel even een afspraak maken. De simkaart die nu onderweg is, die moet nog geactiveerd worden, dus derden kunnen daar niet zomaar gebruik van maken gelukkig. 


Dank Marcia voor je antwoord. Helaas kan ik niet nogmaals aanvragen want dit was een aanbod ter vervanging van mijn oude simkaart die te oud is en niet meer veilig.

Kpn bood automatisch via een link een gratis simkaart aan. Die link werkt niet meer. Ik kan niet anders doen dan afwachten of het alsnog opduikt.


Je kunt via MijnKPN gewoon inloggen en dan alsnog een nieuwe simkaart aanvragen. Dit is ook gratis. Laat je nog even weten of het gelukt is?


Hi marcia,

 

Dank voor het advies, nogmaals aangevraagd.  Wat blijkt nu, helemaal vergeten om adreswijziging door te geven. Alles kwam dus op het oude adres. Oei.

 

mvg


Ach, oeps! Is het inmiddels gewijzigd? Dat kan je trouwens ook via MijnKPN doen 🙂.