Skip to main content

Bij mij wel het toestel ontvangen maar niet de SIM-kaart. Abo gaat 28 december in,

Klantenservice aan de telefoon zegt dat ik maar moet wachten en dan komt het goed. Als men dit zegt komt het meestal niet goed.

Kan @Thomas wellicht even meekijken? Zie bestelnummer in mijn profiel.

 

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @gebruiker8877, welkom op het forum! De simkaart zou met je toestel bezorgd moeten zijn!
Als dat niet het geval is of hij is kwijt kun je via deze pagina een vervangende aanvragen.


@Thomas 

Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb de SIM-kaart niet bij de telefoon ontvangen.

Volgens jullie e-mail van 14 september (goedkeuring nummerbehoud) zou deze apart in de brievenbus worden bezorgd. Dit is niet gebeurd.

Ik kan geen nieuwe SIM via jouw link aanvragen omdat ik geen activatienummer heb.

U heeft alle gegevens van mij. Ik hoop dat u het z.s.m. in orde kunt maken.


Ik denk dat je dit stukje bedoelt uit de brief:

Hebt u een nieuw Sim Only-abonnement besteld via kpn.com of telefonisch bij KPN?
Dan ontvangt u uw simkaart in de brievenbus. Bevestig de ontvangst binnen 5 dagen online.
In de brief bij uw simkaart leest u hoe u dit doet. Daarna zorgen we ervoor dat u op de afgesproken datum met uw nummer overstapt van uw huidige aanbieder naar KPN.


Maar dit gaat over sim only abonnementen, bij een toestel moet hij bij het toestel zitten en is hij ook geactiveerd. Als hij daar niet bij zat of je hebt hem niet meer heb ik via deze route helaas zo direct geen oplossing.
Je kunt of naar een winkel (online afspraak inplannen) of zodra het abonnement ingaat kunnen we een nieuwe aanvragen die een dag later met de briefpost bezorgd wordt.

Het probleem is namelijk dat zolang er een wijziging openstaat (levering in dit geval) er geen wijzigingen aan het abonnement gedaan kunnen worden, het vervangen van een simkaart valt daar helaas ook onder.


Is het nog gelukt @gebruiker8877? Ik zie dat het nummer inmiddels overgezet is.


@Thomas 

Bedankt voor de goede zorgen. Het is gelukt. Alles werkt prima.