Skip to main content

Hallo,

Ik heb een nieuwe simkaart gekregen omdat de vorige te oud was. Ik had al problemen met het activeren van de nieuwe simkaart, omdat de website een aantal keer aangaf dat hij niet geactiveerd kon worden door een technisch probleem. De website geeft nu aan dat hij geactiveerd is. Maar nu krijg ik op mijn mobiel de melding "SIM ongeldig".

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?

Nou u bent niet de enige, ik heb het zelfde probleem al de hele dag!


@Truus Zoetelief Welkom op het forum. 

Wat bijzonder dat je telefoon dit aangeeft, terwijl nu je simkaart juist geactiveerd zou moeten zijn. Werkte de simkaart nog wel voor de activatie?

Wellicht dat je het al geprobeerd hebt maar zou je het toestel en uit kunnen schakelen en weer opnieuw aan kunnen zetten? 


@Truus Zoetelief Welkom op het forum. 

Wat bijzonder dat je telefoon dit aangeeft, terwijl nu je simkaart juist geactiveerd zou moeten zijn. Werkte de simkaart nog wel voor de activatie?

Wellicht dat je het al geprobeerd hebt maar zou je het toestel en uit kunnen schakelen en weer opnieuw aan kunnen zetten? 

De simkaart gaf de melding "Sim ongeldig" al voor de activatie. Opnieuw opstarten heb ik geprobeerd, maar dat werkt helaas niet.


Jammer dat te horen, @Truus Zoetelief :(

Het lijkt me goed dat we dit dan even verder nakijken. De snelste manier daarvoor is 0800-0402 want dan kom je direct bij een collega uit die het kan nakijken. Het mag natuurlijk ook via hier. In dat geval wil ik je vragen om je forumprofiel in te vullen met je naam en adresgegevens, het klantnummer van je abonnement en het simkaartnummer van de nieuwe simkaart. Die laatste kan in het veld ‘persoonlijke opmerking’.  Reageer hier weer als je dit gedaan hebt, we komen er dan vandaag bij je op terug. 


Jammer dat te horen, @Truus Zoetelief :(

Het lijkt me goed dat we dit dan even verder nakijken. De snelste manier daarvoor is 0800-0402 want dan kom je direct bij een collega uit die het kan nakijken. Het mag natuurlijk ook via hier. In dat geval wil ik je vragen om je forumprofiel in te vullen met je naam en adresgegevens, het klantnummer van je abonnement en het simkaartnummer van de nieuwe simkaart. Die laatste kan in het veld ‘persoonlijke opmerking’.  Reageer hier weer als je dit gedaan hebt, we komen er dan vandaag bij je op terug. 

Ik heb mijn forumprofiel ingevuld. Mijn klantnummer weet ik niet.

De oude simkaart werkt nog, dus het zou kunnen dat er iets fout is gegaan bij de activatie van de nieuwe simkaart.


Bedankt voor het invullen van je gegevens, Truus! Ik heb je nieuwe simkaart geactiveerd. Deze zou nu moeten werken! Het kan zijn dat je jouw toestel even opnieuw moet opstarten. Laat je weten of het werkt? :blush:


Bedankt voor het invullen van je gegevens, Truus! Ik heb je nieuwe simkaart geactiveerd. Deze zou nu moeten werken! Het kan zijn dat je jouw toestel even opnieuw moet opstarten. Laat je weten of het werkt? :blush:

Het werkt nu. Hartelijk bedankt!