Skip to main content

Sinds gisteren krijg ik na het aanzetten van mijn Nokia de melding registratie SIM kaart mislukt. Erg vreemd want ik betaald iedere maand mijn facturen automatisch en zijn in mijn KPN allemaal voldaan? Pas geleden namelijk op 12-07-2021 heb ik een sms gekregen over een update van desimkaart, heeft dit hier iets mee te maken? Ook hebben we opnieuw in de instellingen van de telefoon geprobeerd verbinding met het KPN netwerk te maken, maar dat mislukt steeds? Wat is er aan de hand KPN?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @Carina67, welkom! Wat rot dit, zeg.. Het zou zeker met de update te maken kunnen hebben. In een enkele situatie gaat dat niet goed. Een nieuwe simkaart is dan de enige oplossing, mits er geen simlock op de Nokia zit. Dan gaat het helemaal niet meer werken. Ik zie dat je vraag al een paar dagen geleden gesteld is: heb je inmiddels een oplossing?

 

Als je je vraag op het forum stelt, dan kan je vooral een reactie van onze community verwachten. Dit zijn, net als jij, klanten, die het leuk vinden om andere klanten te helpen. In zo'n specifieke vraag als deze, is de hulp van moderators benodigd en wij bemannen het forum niet 24/7. Het kan dus even duren voordat je een reactie krijgt. In zo'n geval kan je het beste even bellen met 0800-0402.

 

Mocht je nog geen oplossing hebben, kan je dus het beste een nieuwe simkaart aanvragen. Dat kan via MijnKPN óf in de KPN winkel. Neem dan wel een geldig legitimatiebewijs mee. Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten! 


Hallo Marcia,

 

We zijn naar de KPN winkel gegaan en daar hebben ze een nieuwe simkaart geactiveerd. Het lag inderdaad aan de update.

 

Bedankt voor de info!

groet


Wat fijn! Excuses van het gedoe dat je ervan gehad hebt!