Skip to main content

mijn simkaart is te groot voor mij nieuw toestel samsung galaxy A12 , kan deze vervangen worden door een nanokaart ben klant.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hallo @SoorMot 

Als jouw simkaart niet past, kan je een vervangende (3-in-1) simkaart aanvragen, die past altijd.
Voor abonnementen gaat dat via MijnKPN en is het gratis. Lees er meer over op de KPN website

https://www.kpn.com/service/mobiel/simkaart/aanvragen.htm

 


Hoi @SoorMot, een nieuw toestel. Leuk. Alleen nu wil je deze ook graag gaan gebruiken. Kan je de huidige simkaart niet nog uitdrukken in een kleiner formaat? Anders kun je heel gemakkelijk een vervangende simkaart aanvragen


Nee is een simkaartje van Telfort en deze is te groot.


iedere keer als ik naar simkaart bestellen ga , krijg ik mijn huidige verbruik te zien kan niet verder met bestellen.:disappointed_relieved:


Nee is een simkaartje van Telfort en deze is te groot.

Ok, duidelijk. En kleiner ‘knippen’ wordt sterk afgeraden. Gewoon een vervangende KPN simkaart aanvragen, dan komen ook nieuwe mogelijkheden zoals Bellen over WiFi en 4G beschikbaar.


iedere keer als ik naar simkaart bestellen ga , krijg ik mijn huidige verbruik te zien kan niet verder met bestellen.:disappointed_relieved:

Lukt het niet met de directe link die op de website staat? 3-in-1 simkaart bestellen


Nee als ik dat doe kom ik in de omgeving van mijn gebruik en het aantal MB en de sms. snap het niet heb gewoon een account bij mijn KPN.

 


@SoorMot, kun je jouw profiel voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant, mobiele nummer en laatste drie cijfers van het IBAN. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan stuur ik je een nieuwe simkaart. Of stap een van onze winkels binnen, dan regelt mijn collega een nieuwe voor je. Loop je als het ware bellend de winkel uit met jouw nieuwe toestel. 


Dank heden morgen naar de kpn winkel geweest en nanosimkaart gekregen , Mijn probleem is op gelost.


Helemaal top! Goed weekend gewenst!