Skip to main content

Mijn simkaart zou een update krijgen op 1 juli. Dit lijkt echter niet te zijn gebeurd. Wat kan ik doen om deze update alsnog uit te voeren?

Hoi @Freezo, welkom. 

Je hebt de update dus helemaal niet gehad? Mag ik eens meekijken. Zou je jouw profiel willen voorzien gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Nee, update is niet uitgevoerd. Maar na contact met de klantenservice krijg ik een nieuwe toegestuurd. Was schijnbaar een erg oude Telfort simkaart.


Dan komt dat helemaal goed. 

Mocht je nog weer vragen krijgen, dan horen wij graag weer van je.


Wat een geklooi! Mijn simkaart zou ge-update worden. Dat lukte al niet. Ik zou dan bericht krijgen, maar dat kreeg ik niet. Via de klantenservice wat veel tijd kost voor het hele gezin nieuwe simkaarten. Proberen deze te activeren. Eerste kaart lukt. Helaas, kaart  2 van de 3 wordt niet geactiveerd. Weer de klantenservice bellen. Menu doorlopen. Via de sms een link ontvangen naar de activatie pagina. Die wist ik al wel te vinden, maar de verbinding wordt toch verbroken. Opnieuw bellen. Van alles proberen maar activatie lukt ook telefonisch niet. Krijg nieuwe kaart opgestuurd. Hierna kaart 3 van 3 geprobeerd. Nee, deze doet het ook niet. Niet meer de energie gehad om nu daarvoor nog en keer te bellen. Ik probeer het morgen nog eens, maar kost me enorm veel tijd om iets te veranderen wat ik zelf niet heb gevraagd. Zelfde verhaal met de modem waar de update ook niet lukte en ik van alles moest doen om een update voor elkaar te krijgen .

 



 

 


Dat is zeker een gedoe. Er gaat ergens iets niet helemaal goed. Excuses voor het ongemak. Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien? Graag ook met mobiel nummer en simkaartnummer. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik er mee aan de slag. 


Heb mijn profiel aangevuld. Simkaartnummer heb ik niet opgegeven. Heb nu drie niet te activeren kaarten thuis voor twee telefoons. Gisteren lang contact gehad met klantenservice. Weer niet opgelost. Ik zou vandaag om 12.00 uur gebeld worden, maar ook dat gaat blijkbaar niet goed. Ik vind het erg klantonvriendelijk allemaal.


En nu wordt al zes keer terwijl ik bij de klantenservice in de wacht sta, spontaan de verbinding verbroken. Word er moedeloos van!


Vierde simkaart lag net in de brievenbus. Doet het weer niet. Waarom steeds kaarten opsturen als het probleem duidelijk ergens anders inzit??


Pff, wat een drama. Migratie van Telfort naar kpn. Bij modem lukte dit niet. Veel tijd aan kwijt. Bij twee van de drie mobiele abonnementen ook niet. Inmiddels uren aan kwijt. Vandaag was ik niet meer bereikbaar . Oude Sim werkte niet meer. Nieuwe helaas ook niet. In de wacht bij de klantenservice… na half uur WEER verbinding verbroken! Zelf wat proberen. Nu blijkt de Sim van mijn dochter aan mijn nummer te zijn gekoppeld! Enorm slordig. Nu wel mijn Sim aan mijn dochters nummer kunnen koppelen. Ik had echt meer kwaliteit verwacht van kpn dan deze ellende van de afgelopen week!


Inmiddels al de 5e ontvangen dus, die werkt nog steeds niet? Want ik begrijp dat je er nu goed klaar mee bent zeker als er ook fouten worden gemaakt. Excuses daarvoor. 

In ieder geval kijk ik graag eens mee. Zou je jouw profiel nog willen voorzien van mobiel nummer en simkaartnummer? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik nog kijken wat ik hier in kan betekenen. 


Nummer heb ik al een paar dagen geleden op jouw verzoek aan profiel toegevoegd. Simkaartnummer niet, want welke wilde je hebben. Heb er nu een aantal voor meerdere telefoons. Inmiddels was ik gisteren overdag niet bereikbaar doordat iemand bij kpn wel de oude Sim geïnactiveerd had! Nieuwe deed het echter niet. Klantenservice had ik aan de lijn. Gingen het uitzoeken. Na half uur in de wacht werd ineens de verbinding verbroken. Helaas werd ik niet teruggebeld. Na wat rommelen kwam ik er ineens achter dat door iemand bij kpn nu de simkaart van mijn dochter aan mijn nummer was gekoppeld. Daardoor kon ik zelf niet meer bellen. Heb hierna mijn laatst ontvangen simkaart aan mijn dochters nummer kunnen koppelen. Echt heel slecht hoe dit allemaal is gelopen. Maar voor nu lijkt alles te werken.


Ja, deze verwisseling had niet mogen gebeuren. Excuses daarvoor. Ik ben wel blij te lezen dat alles inmiddels werkt. 

Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan weten. Fijne avond gewenst. 

Â