Skip to main content

Hallo, vanmorgen na 3 pogingen simkaart vergrendeld. Ik ben in het buitrnland en volledig afhankelijk van mijn mobiel. Ik typ het altijd automatisch in, ging nu dus mis. Mijn kpn id aangemaakt om de pukcode op te vragen via mijnkpn met mijn gmail adres waarvan ik het ww uit het hoofd weet. Van mijn hoofd emailaccount weet ik dit niet. Wordt keurig aangemaakt met het verzoek om het apparaat te koppelen. Kpn stuurt een sms ter bevestiging naar mijn vergrendelde mobiele telefoon. Daar kan ik niet bij. Hoe los ik dit op? Ik gebruik nu de mobiel van mijn partner. Graag een reactie van kpn. Kan ook telefonisch via dit nummer. 

 

Hallo @Dona12, welkom op het forum! Je kunt je PUK code ook via de klantenservice opvragen.. De snelste manier daarvoor is bellen (0800-0402). Mocht dat niet lukken, dan kan ik het ook voor je nakijken. Vul in dat geval je forumprofiel in met naam, adres, 06-nummer/klantnummer en je simkaartnummer. Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt. Dan pakken we dit op.


Hallo Erik, bedankt voor je antwoord. Ik was in het buitenland en dan werkt het telefoonnummer 0031 8000402 niet. Je hoort de melding : dit nummer is niet bereikbaar. Gelukkig is het probleem inmiddels opgelost, ik ben terug in Nederland.


Dat gaat inderdaad niet werken! Je kunt de volgende keer +31612001200 proberen 🙂. Fijn dat het nu in ieder geval opgelost is!