Skip to main content

Hallo.

Ik heb een simkaart met abonnement afgesloten al een tijdje geleden. Ik betaal er wel elke maand metjes voor. Ik had een 2e abonnement afgesloten ivm dat ik er eentje wilde voor mijn werk. Helaas werd ik onverwachts ontslagen en heb nooit meer naar dat kaartje omgekeken.  En daardoor is die nu verlopen en niet optijd geactiveerd. Dit is natuurlijk hartstikke zonde, want het kost me wel 50 euro in de maand. Is het mogelijk om een andere simkaart te krijgen waar dit abonnement dan aan verbonden is?

Want betalen voor iets wat ik nieteens gebruik is natuurlijk zonde van t geld. En wil het wel graag gaan gebruiken. Maar nooit erbij nagedacht dat het simkaartje kon verlopen.  Stom van me.

Mvg

Jannie Spijkerman

 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt oorspronkelijk topic

Alsjeblieft!

https://www.kpn.com/service/mobiel/simkaart/aanvragen.htm


Ik heb 2 abonnementen bij KPN. Waarvan eentje de simkaart dus nooit optijd van is geactiveerd.  In mijn kpn vind ik alleen het telefoonnummer die ik wel nu gebruik. En daarvoor hoef ik geen nieuw simkaartje te hebben.

Voor dat andere abonnement dus wel..


Een simkaart aanvragen kan wel.

Maar als ik dan met abonnement doe. Krijg ik alleen mn huidige telefoonnummer.  En die wil ik niet kwijt. Want die heb ik al zolang.


Vul je profiel aan zodat medewerkers een nieuw kunnen opsturen. Bellen met 0800-0402 of chatten kan ook. Ik denk dat je andere abbonement niet goed in mijnKPN is verwerkt.


Hoi @J.Spijkerman, als een simkaart verlopen is is deze niet meer te activeren en zullen we een nieuwe aan moeten vragen. Ik vermoed dat het abonnement bij die simkaart nog niet gekoppeld is aan je KPN ID dus kun je dit via 0800-0402, de chat op www.kpn.com/service of via mij doen. In het laatste geval heb ik dan nog wel je gegevens nodig. Kun je je zo veel mogelijk gegevens, in ieder geval je adres, het simkaartnummer,mobiele nummer(s) en laatste 3 cijfers van je iban (kan bij persoonlijke opmerkingen) invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hallo Thomas 

Ik heb net mijn gegevens voor je aangepast zoals je vroeg.  Hoop dat je hier nu iets mee kunt en me zo kunt helpen.

Mvg janna


Bedankt voor je gegevens Janna, ik zie dat dit om de simkaart bij een prepaidnummer gaat, ik zie helaas ook dat niet alleen de simkaart maar ook het nummer is komen te vervallen. Dit is in april 2019 gebeurd. Deze is helaas niet meer te herstellen.


Dan moet ik het verkeerde nummer hebben..

Want ik betaal wel elke maand nog 50 euro voor mn 2e abonnement.

Kunt u niet mijn abonnementen inzien? Want heb er 2. En die van *******1998 doet het wel die gebruik ik zelf. En moet er nog een zijn.  Die heb ik v.g.m. in november 2019 pas afgesloten😅

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ik zie hem 🙂 ik heb een nieuwe simkaart voor je aangevraagd! Je zou deze morgen of overmorgen in de brievenbus moeten hebben.


Hallo 

U heeft een nieuw simkaartje opgestuurd en die is verzonden en aangekomen.

Maar het activeren lukt mij niet.

Op het kaartje staat een pukcode. Maar geen telefoon nummer.

Hoe gaat dit in zijn werking?

Zoals ik zei heb ik 2 abonnementen. Waarvan ik die met telefoon nummer *******998 zelf gebruik en NIET kwijt wil. Maar due andere wil ik dus ook gaan gebruiken en daar ben ik een nieuw simkaartje voor nodig. Niet voor mn huidige abonnement in gebruik 

Mvg jannie

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


@J.Spijkerman ik heb de vervangende simkaart aangevraagd voor het nummer wat eindigt op ***3617. Ik wil je vragen niet je hele nummer hier openbaar te plaatsen gezien iedereen mee kan lezen.
Via deze pagina kun je deze simkaart activeren.

 

Nog even als kanttekening, ook als je bij het andere nummer ooit een nieuwe simkaart nodig hebt kun je gewoon je nummer behouden, die raak je gelukkig niet zomaar kwijt.