Voor onze dochter hebben wij een kinderhorloge met GPS tracker met app SEtracker gekocht. Hiervoor ben ik bij de KPN winkel in Beverwijk geweest en de verkopers adviseerde de micro-usb prepaid kaart. Deze sim kaart dient voor dit horloge echter nog omgezet te worden van 4G naar 2G. Kunnen jullie mij hierbij helpen? Of moet ik weer terug naar de KPN winkel? Zie op jullie forum dat jullie medewerker Suzan al eerder andere klanten hierbij geholpen heeft door APN- instellingen te wijzigen ofzo. Kunnen jullie mij hier ook aub bij helpen. Alvast bedankt voor de moeite!
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Beantwoord
Simkaart voor SEtracker instellen voor gebruik
Beste antwoord door Marina_
Hoi @SandyS , Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. De netwerkinstellingen heb ik aangepast, waardoor alles aan onze kant nu goed staat. Ik lees in de gebruikershandleiding dat wij de simkaart voor je in kunt stellen naar 2G. Dit is niet het geval. Zoals je kunt lezen in de eerste printscreen die je hebt geplaatst kun je dit zelf ook doen.
''Plaatst de simkaart in een Android telefoon '> ga dan naar instellingen '> verbindingen '> mobiel netwerken '> netwerkmodus en kies dan (alleen) 2G of WCDMA/ GSM. Afhankelijk van je telefoon moet je meer of minder stappen doorlopen in de netwerkmodus''
Hopelijk werkt het dan 🙂
Bekijk origineel''Plaatst de simkaart in een Android telefoon '> ga dan naar instellingen '> verbindingen '> mobiel netwerken '> netwerkmodus en kies dan (alleen) 2G of WCDMA/ GSM. Afhankelijk van je telefoon moet je meer of minder stappen doorlopen in de netwerkmodus''
Hopelijk werkt het dan 🙂
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.