Skip to main content

Weer een update gehad gisternacht op mijn telefoon. Helaas doet hij het nu niet meer! Baal zo verschrikkelijk. Ik heb deze nodig voor mijn werk. Werk bij de GGD en kan niet inloggen zonder telefoon.

En je kan nergens heen op 1 januari!!!!

Dit is nu de 2de x. Het kan toch niet zo zijn dat je ieder keer na een update een nieuwe simkaart nodig heb?

 

Iemand ervaring mee?

 

Groetjes Marjo

 

 

Hallo @Marjo-123, welkom. Wat balen dit zeg 😞. Gaat het om een fysieke simkaart of een esim? En krijg je een bepaalde melding nu? Werkt de simkaart nog wel in een ander toestel? En heb je je telefoon al eens uit en weer aan gezet? Je hebt inderdaad weinig mogelijkheden op 1 januari en ook morgen helaas. Je kunt een nieuwe simkaart via MijnKPN bestellen, dan heb je ‘m dinsdag binnen. Maar ik zou wel eerst al het andere uitgeprobeerd willen hebben. Het is inderdaad wel gek dat je nu weer een defecte simkaart hebt na een update.


Hoi, geen idee wat een welke simkaart ik heb, een kleintje die in de telefoon zit. Ik heb alles geprobeerd. Het is zeker vreemd vooral omdat dit de 2de x is. Ik ga zo naar mijn werk, hoop dat ik klusjes kan doen want inloggen in de systemen kan ik niet. Ik hoop dat de KPN winkel vandaag wel open is zodat ik uit mijn werk daar nog heen kan en ik morgen geen problemen heb op mijn werk! 


@Marjo-123 Is van de zotte dat een werkgever je afhankelijk laat zijn van je eigen toestel om te kunnen werken.:drooling_face:

Zou bij mij niet gebeuren, tenzij er een riante vergoeding tegenover staat en mocht er iets mis gaan met het toestel zij voor een regeling zorgen dat je of wel kan werken of gewoon betaald krijgt en je de boel kan regelen zodat die weer gaat werken en jij je werk kan uitvoeren, klink nu alsof jij zelf verantwoordelijk bent en de volledige schade (loonderving) zelf mag betalen.

Maar nu het probleem zelf, welk toestel heb je en wat is er geüpdatet waardoor die niet meer werkt?

Heb je al een fabrieks-reset gedaan, wel eerst een back-up maken natuurlijk.


Zo te lezen heb je een fysieke simkaart, een e-sim is namelijk een digitale simkaart. Marcia_ vroeg het al: krijg je ook een bepaalde melding te zien? En is dat dan ook in een ander toestel? Als dat laatste namelijk het geval is, dan is de simkaart daadwerkelijk defect. Ik ben ook benieuwd om welke update het precies gaat?

Via onze website kun je de openingstijden van onze winkels controleren: vind een KPN Winkel
 Ik wens je in ieder geval succes, hopelijk kom je eruit met je werk! :fingers_crossed_tone4: 


Ik heb vrijdag nacht een update gehad en ik moet nu steeds mijn pukcode invullen en daarna vraagt hij om een nieuwe pincode 2 x en daarna krijg ik u heeft nog 3 pogingen vul uw puck code in.

Ik Werk bij de GGD vaccinatie, moet morgen echt inloggen om half 3. Op de site stond dat de winkel vandaag open zou zijn. Maar helaas. Vraag mij af ik ik morgen om 1 uur naar de winkel kan. Moet om half 3 werken namelijk. Ik heb echt mijn telefoon nodig om in te loggen!


Ik heb ook mijn simkaart in een andere telefoon gedaan helpt niet. Dit is nu de 2 de keer dat dit gebeurt na een update!


Als het in een ander toestel ook niet werkt, dan moet het wel aan de simkaart liggen. Ik begrijp dus dat hij steeds om je pukcode vraagt. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Daarin graag al je gegevens inclusief je 06-nummer en de pukcode die je probeert in te vullen? 

Deze gegevens zijn uiteraard alleen voor KPN leesbaar. 


Gedaan!


Is het mogelijk dat jij zelf de pukcode opvraagt online? Via https://www.kpn.com/service/mobiel/pukcode.htm De pukcode die jij namelijk in je profiel hebt vermeld wijkt af van datgene dat bij ons in de administratie staat. Mocht je er niet uitkomen, wil je dan in jouw profiel het simkaartnummer willen invullen dat jij in je bezit hebt @Marjo-123 


Bovenstaande klopt, blijkt een verkeerde pukcode te zijn. # dagen ellende voor niets. Maar ben blij dat het is opgelost! Dank u allen!