Skip to main content

Naar kpn gegaan 1ste simkaart werkt niet blijkbaar technische storing. Nu 2de simkaart binnen werkt weer niet.…

Iemand die dit snapt?? 

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Hallo @Romy66064 , waar merk je aan dat de simkaart niet werkt? Welke (fout)melding krijg je.

Als je een mobiel hebt met 2 simsloten zou je het andere sim-slot eens kunnen proberen.

 


Goedemorgen @Romy66064, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Het is inmiddels alweer 2 dagen verder, helaas. Het Forum is geen ingang waar je direct antwoord krijgt op je vraag, iets wat bij jou wel handig was geweest.
De snelste manier om met ons in contact te komen is via 0800-0402 of de chat op www.kpn.com/service
Heb je nog steeds problemen met je simkaart of is het inmiddels al opgelost? Indien ik er nog even naar moet kijken dan hoor ik het graag. Vul dan ook even jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer + simkaartnummer (bij persoonlijke opmerkingen). 


We hebben niets meer van je dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld.  Anders weet je ons te vinden!