Skip to main content

Mijn telefoon zou vandaag overgezet worden tussen 11:00 en 16:00, als ik mijn simkaart echter in mijn mobiel stop doet tie het niet (geen netwerk, geen mobiel netwerk etc)

Hallo @Rickd0270191 Je gaat dus met nummerbehoud van een andere provider over naar KPN?

Doet de simkaart  van de oude provider het nog? Laat die dan in jouw toestel zitten totdat je “geen netwerk” krijgt. Dan is het tijd voor de KPN simkaart. Er treedt soms wat vertraging op en zo beperk je de tijd dat je geen netwerk hebt.


Die simkaart doet het sinds vanochtend ook al niet meer! 


En ik ga inderdaad met nummerbehoud over van een andere provider naar KPN


Ai, dan lijkt er ergens iets mis te gaan. Kan je bellen met KPN klantenservice op 0800 0402 (gratis)? Even een telefoon lenen :wink: dan weet je het snelst wat er aan de hand is.


Hoi @Rickd0270191, welkom op het forum!

Heb je inmiddels telefonisch contact gehad en werkt de simkaart? Ik hoor het graag van je als ik nog iets voor je kan betekenen!


Ik heb gelijk dezelfe avond gebeld, en een nieuwe simkaart toegestuurd gekregen, deze werkt prima! Het is dus opgelost 😃


Goed om te horen @Rickd0270191:blush: Dank voor je terugkoppeling en een fijne zondag gewenst!