Skip to main content

Goedemorgen, sinds gisteren overgestapt naar KPN. vanmorgen naar de winkel geweest om simkaart te activeren, helaas werkt het nu nog niet. Telefoon paar keer aan/uit gezet. Dit werkt ook niet. Wat kan ik nu nog doen?

 

groetjes,

Lida

Hallo @Visser1965, wat gek dit! Is je nummer wel al écht over naar KPN? Met andere woorden: kan je niet meer bellen met de simkaart van je vorige provider? Je kunt het beste even (met een ander toestel) bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen dan meteen met je meekijken en eventueel actie ondernemen. Op het forum word je geholpen door de community, vooral bestaande uit klanten net als jij. Het kan daarom even duren voordat je te woord wordt gestaan door een moderator, zoals ik. Mocht je dat toch willen, vul dan je forumprofiel aan met je 06-nummer, simkaartnummer, adres en klantnummer. Ik kijk dan met je mee!


Goedemorgen @Marcia_ , 

 

ik heb profiel bijgewerkt 


Hallo @Marcia_ ,

 

Inmiddels heb ik gebeld naar 0800-0402 en naar de KPN winkel geweest, Er blijkt een blokkade te zitten die ongeveer 48 uur duurt. Zowel aan de telefoon en in de winkel, hierover mijn beklag gedaan. Dat ik nu zowat 3 dagen niet bereikbaar bent.

 

groetjes,

Lida


Ha @Visser1965, ik zie dat de order verwerkt is. Kan je dit bevestigen? Je toestel moet denk ik nog even uit en weer aan. Er lijkt een kleine vertraging in te zitten dus, excuses hiervoor!