Skip to main content

Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen, geïnstalleerd en geactiveerd. Nu krijg ik geen verbinding en ben ik lost in de KPN jungle. Ik kan nl niet bellen. Hoe lossen we dit klantvriendelijk op?. Als ik nou nog kon chatten, maar nee, we zetten daar een robot tegenover

Hallo @Denkende Doener, balen dat jouw nieuwe simkaart niet werkt! Heb je het stappenplan voor problemen met mobiel bellen al doorlopen?

Als dit niet werkt, vul dan je forumprofiel aan met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. En geef even een seintje als je dit gedaan hebt.

 


Beste Denise,

profielgegevens aangemaakt


@Denkende Doener ik zie aan deze kant alle instellingen juist staan. Ik wil je nog wel vragen het simkaartnummer in je profiel te zetten. Dan kan ik nakijken of die goeie instellingen aan het juiste simkaartnummer gekoppeld zijn. 😉

Ook wil ik je vragen te kijken of de simkaart in een ander toestel dezelfde problemen geeft. 


Ik heb simkaart nummer nu toegevoegd. Testen in ander toestel is wachten tot deze is opgeladen


Oké de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Simkaart overzetten naar oude iphone ging niet = formaat

Teruggezet in Iphone 11 waarna het nu wel werkt.

Probleem dus opgelost.

Bedankt voor de reacties


@Denkende Doener misschien dat de simkaart dan net niet lekker op de contacten lag. Leuk dat de stappen het hebben opgelost. Ookal ging dat op een wat andere manier. Mooi in ieder geval dat het weer werkt! 🙂