Skip to main content

Hoi allemaal,

Heb een probleempje. Mijn oude SIM kaart werkt niet meer. Het is nog zo'n een oude van de Hi van vroeger, die je op geven moment rondom bij moest knippen om hem passend te maken. Jarenlang nooit problemen mee gehad, tot gisteren. Ik heb de SIM kaart in andere toestellen geprobeerd, werkt ook niet. Dus de SIM kaart is eindelijk kapot waarschijnlijk.

Nu zag ik dat je via de MijnKpn app een nieuwe kan aanvragen. Ik ben in bezit van de Pukcode en Simkaart nummer. Alleen de SMS die je moet ontvangen krijg ik logischerwijs niet binnen.

Hoe vraag ik een nieuwe SIM kaart aan zonder de SMS code? Hopelijk is dit alsnog mogelijk. Heb dit mobiel nummer al zo'n 20 jaar dus een nieuw nummer krijgen zou vreselijk zijn eerlijk gezegd...

Mijn dank is groot,

Vincent

Hoi @vreijnders93! Hiervoor kun je het beste even bellen met onze klantenservice (0800-0402). Zij doen de verificatie en sturen een nieuwe naar je toe. Ook kun je langs de winkel gaan, dan krijg je direct een nieuwe (werkende) simkaart mee. 
We zijn op het Forum niet 24/7 aanwezig, dus een reactie kan soms even op zich laten wachten, maar ook ik wil het voor je in orde maken. 

Hier heb ik je gegevens voor nodig. Je kunt je gegevens invullen in je profiel. Alle vakjes waar privé bij staat zijn alleen inzichtelijk voor KPN moderators (ik).
Om je te voorzien van een nieuwe simkaart, heb ik de volgende informatie nodig: Naam contractant, geboortedatum, klantnummer, 06-nummer én de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer. Je kunt de laatste 3-cijfers invullen bij ‘Persoonlijke Opmerkingen’. 

 

 


Heel erg bedankt ik ga proberen of ze eentje kunnen opsturen! Winkel is helaas wat ver. Mocht het niet lukken dan zal ik de gegevens hier invullen.


@vreijnders93 Helemaal goed! Dan is bellen de snelste oplossing. Als we je hier op het forum kunnen helpen of als je vragen hebt, geef dan gerust een seintje. Als je dan ook meteen je gegevens in je profiel zet, helpen we je verder.


Hoi, @Alexandra@Lisa 

Ik heb zojuist te horen gekregen via de (geheel geautomatiseerde) klantenservice dat wanneer de simkaart niet meer werkt dat het niet mogelijk is om telefonisch een nieuwe aan te vragen. Bij deze heb ik de benodigde gegevens in mijn profiel bijgewerkt. Hopelijk is het voldoende.

Dank jullie wel!!


Goed dat je het hier even aangeeft @vreijnders93! Kreeg je geen collega te pakken? Ik heb het voor je in orde gemaakt nu. De simkaart is opgestuurd. Je ontvangt 'm in de brievenbus. :blush:


@Lisa 

Heb hem vandaag binnen gekregen en zojuist geactiveerd. Werkt meteen! Hartstikke bedankt voor de hulp en nog een fijn weekend!