Skip to main content

Ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart ontvangen omdat ik nog steeds een oude had van telfort. Deze geactiveerd zoals omschreven. Ook mijn toestel een aantal keer uit en weer aangezet maar kan nog geen verbinding maken met het netwerk. In de brief en op de site staat dat het 15 tot 30 minuten kan duren, het is nu al bijna 2 uur geleden. 

Het is ook nog eens zo moeilijk om met jullie in contact te komen via de telefoon. Hopelijk kan ik op deze manier geholpen worden, want ik heb mijn telefoon toch echt nodig.

 

Groetjes, Kelly

Hoi @Kelllly, welkom hier. 

Wat gek dat de simkaart niet werkt. Ik kijk graag eens mee. Zou je jouw profiel willen voorzien van mobiele nummer, simkaartnummer, naam van de contractant, postcode + huisnummer en laatste drie cijfers van het IBAN? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Hoi @Kelllly, welkom hier. 

Wat gek dat de simkaart niet werkt. Ik kijk graag eens mee. Zou je jouw profiel willen voorzien van mobiele nummer, simkaartnummer, naam van de contractant, postcode + huisnummer en laatste drie cijfers van het IBAN? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Hi Bart_Z

Dankjewel dat je wilt helpen maar ik heb zojuist een SMS gekregen dat hij eindelijk geactiveerd is en mijn netwerk doet het weer! Het heeft schijnbaar gewoon langer geduurd.

Toch bedankt voor je snelle reactie!!

Fijne avond nog!


Dan duurde het even langer inderdaad. Fijn dat het nu gewoon werkt. :) 

Mocht je nog weer vragen krijgen, laat het weten. Fijne Pasen gewenst!