Skip to main content
Beantwoord

simkaart werkt niet tenzij 2e simkaart

  • August 19, 2020
  • 4 reacties
  • 46 keer bekeken

Mijn abonnement zou de 18e overgaan van simpel naar kpn. Nu werkt mijn kpn simkaart alleen als ik mijn simpel simkaart, die dus niks meer doet, aan heb staan. 

 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @EstherMiri, sorry voor mijn late antwoord! Ik heb aan deze kant alles goed staan sinds 18-08.
Heb je nog uit kunnen vinden waarom het niet werkte? Ik vermoed dat het iets van een instelling op het toestel is.
Als het nog niet werkt, kun je dan nader toelichten waar je precies tegenaan loopt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @EstherMiri, welkom op het forum! Dat is inderdaad wel merkwaardig! Als je de Simpel simkaart uit je toestel haalt werkt de KPN simkaart dus niet?
Ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 22, 2020

Gedaan!


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 31, 2020

Hoi @EstherMiri, sorry voor mijn late antwoord! Ik heb aan deze kant alles goed staan sinds 18-08.
Heb je nog uit kunnen vinden waarom het niet werkte? Ik vermoed dat het iets van een instelling op het toestel is.
Als het nog niet werkt, kun je dan nader toelichten waar je precies tegenaan loopt?


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!