Skip to main content

Beste KPN, in contact met klantendienst werd ik verwezen naar de website voor het aanvragen van simkaarten voor Oekraïense vluchtelingen.Op de website kon ik helaas niets vinden hierover. Kunt u mij de juiste link geven hiervoor ?

Vriendelijke groet, Jos

Beste @Joshua12, welkom! Jammer om te lezen dat mijn collega deze niet direct zelf voor je aangevraagd heeft. Dat kan elke klantenservice medewerker namelijk doen. En ik dus ook. Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer en de naam van degene voor wie je het aan wilt vragen. Als het om meerdere personen gaat, dan graag alle namen. Hoeveel simkaarten wil je aanvragen?


Beste Marcia,

Ik heb mijn profiel aangevuld en de gegevens bij privé opmerkingen neergezet.


Fijn! Ik heb het verzoek om twee simkaarten te sturen, verstuurd. Naar verwachting ontvang je deze dan binnen een paar werkdagen. 


Beste Marcia,
Tot op heden heb ik niets zien toekomen. Is er wat fout gegaan bij het versturen; de opdracht ergens onderin de onderste burolade verdwenen of per ongeluk in de prullenbak ?

Ik had gelezen op de site dat KPN binnen 3 dagen de meeste dingen verstuurd heeft……

Vriendelijke groet


Dat is vreemd, goed dat je aan de bel trekt! Wil je nog even controleren of de door jou in je profiel ingevulde postcode + huisnummer correct zijn? Dan ga ik er voor jullie achteraan. 


Sorry ik was net iets te vroeg geweest. Ze waren gisteren toch onverwacht binnen gekomen.
Het verbaasde mij dat er zoveel tegoed op staat. Ik had een simpele prepaid verwacht.
De mensen zijn er erg blij mee. Vriendelijk bedankt


Geen enkel probleem hoor! Heel fijn dat ze binnen zijn gekomen. Ontzettend graag gedaan!


@Marcia_ Goedemorgen.  Kan ik ook om een ​​kpn-kaart aanvragen? Ik Ben ook vluchteling uit Oekraine. Ik vroeg mijn kleindochter om dit bericht te schrijven omdat ze meer technisch onderlegd is. Ik heb mijn profiel al ingevuld.

Met vriendelijke groet, 

Valentina


Beste @Valentina Bezushko, ik heb een simkaart aangevraagd! Deze zal je binnen enkele werkdagen per post ontvangen.


Beste @Valentina Bezushko, ik heb een simkaart aangevraagd! Deze zal je binnen enkele werkdagen per post ontvangen.

Vandaag kpn-simkaart gekregen.Heel erg bedankt @Marcia_ .