Skip to main content

Goedendag,

vanmorgen een nieuwe simkaart opgehaald bij een bestaand abonnement. Simkaart in de telefoon gedaan, maar mijn nummer wordt niet herkend. Volgens de winkel is er een simwissel storing. Is bekend wanneer deze storing is opgelost?

Beste @SandraV83, welkom! Mij is geen storing bekend, maar dit is wel erg rot 😞. Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, simkaartnummer, adres en klantnummer? Dan kijk ik graag even met je mee. Je mag ook even bellen met de collega's van 0800-0402. Zij kunnen direct met je meekijken en waar nodig actie ondernemen. Op het forum word je geholpen door de community, vooral bestaande uit klanten net als jij. Het kan daarom even duren voordat je te woord wordt gestaan door een moderator, zoals ik.


Beste @SandraV83, welkom! Mij is geen storing bekend, maar dit is wel erg rot 😞. Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, simkaartnummer, adres en klantnummer? Dan kijk ik graag even met je mee. Je mag ook even bellen met de collega's van 0800-0402. Zij kunnen direct met je meekijken en waar nodig actie ondernemen. Op het forum word je geholpen door de community, vooral bestaande uit klanten net als jij. Het kan daarom even duren voordat je te woord wordt gestaan door een moderator, zoals ik.

Goedemiddag Marcia,

hartelijk dank voor je reactie.  Ik heb zojuist mijn profiel aangevuld met de gevraagde gegevens. Ik heb zojuist ook de klantenservices gebeld. Zij hebben aangeven dat de activatie van de nieuwe Sim wordt tegengehouden en dat dit handmatig opgepakt moet worden. Uw collega Nouria kon mij echter niet vertellen of dit nog een uur duurt of dat dit dagen kan duren. Ze vertelde mij het weekend af te wachten en maandag terug te bellen als het nog niet goed is. U begrijpt dat ik dit wel erg lang vind om te wachten. Kunt u de simkaart handmatig activeren? Ik hoor het graag van u


Ik zie inmiddels wel een simkaart geactiveerd! Maar aan de andere kant twijfel ik, want ik zie een ander simkaartnummer dan wat jij noemt. Wil je kijken of het nu werkt? Misschien toch nog even uit en weer aan doen.


Ik zie inmiddels wel een simkaart geactiveerd! Maar aan de andere kant twijfel ik, want ik zie een ander simkaartnummer dan wat jij noemt. Wil je kijken of het nu werkt? Misschien toch nog even uit en weer aan doen.

Het is gelukt! Hartelijk dank voor het meekijken. Na de activatie heb ik de esim weer kunnen activeren. Dat zal waarschijnlijk het andere nummer zijn. Bedankt en fijn weekend!