Skip to main content

Simyo zegt dat KPN heeft aangegeven dat mijn I phone 11 niet tot de gedupeerde telefoons hoort. Klopt dit wel? Ik ben in juli overgestapt naar Simyo met kpn netwerk maar kan dus niet meer bellen en internetten buitenshuis. Simyo zegt nu dat kpn kan zien of mijn telefoon niet tot de categorie hoort die problemen heeft. Ik denk dat Simyo zich ervan af wil maken.

Dit forum van KPN, de provider, kan helaas niets voor je betekenen, je zult echt bij Simyo moeten zijn.

 


Hallo @YvonneBr, balen dat je dit issue hebt. Als Simyo klant zal jij toch bij hen moeten zijn. 


Dank voor de snelle reactie maar Ik wil alleen weten of kpn mijn telefoon kan inzien en Simyo kan vertellen dat mijn telefoon niet tot de categorie gedupeerden hoort.


Dank voor de snelle reactie maar Ik wil alleen weten of kpn mijn telefoon kan inzien en Simyo kan vertellen dat mijn telefoon niet tot de categorie gedupeerden hoort.

Neen, dat kan helaas niet. U zult zich moeten melden op dit forum:

https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-en-verstoringen-59/update-problemen-met-de-iphone-11-in-combinatie-met-kpn-netwerk-45830