Skip to main content

Vanaf zaterdag 2 september heb ik geen mobiel internet meer in en rond mijn huis. WiFi doet het wel maar daar heb ik alleen profijt van als ik dus thuis ben. Tevens als ik bel of gebeld wordt hoort diegene mij niet! Via WiFi bellen lukt wel maar goed zelfs met kpn bellen lukt dus niet! Of uberhaupt in een noodsituatie kan ik niemand Bellen. Dit is dus al 4 weken aan de gaan en meerdere in de omgeving ondervinden hier hetzelfde probleem van met KPN. Er zou een mast bij ons uitgezet zijn en elders geplaatst worden en eind vd maand aangezet worden??! Dit is niet gecommuniceerd naar iemand en überhaupt hoe kan het dat wij dan een maand of wellicht zonder bellen en normaal internet zitten! Tegen iedereen die een klacht doorgeeft wordt gezegd dat het niet bij jullie bekend is.. lijkt mij absurd of ja niemand kan jullie natuurlijk bellen..

*** *** *** *** ***

 

Admin: privégegevens verborgen i.v.m. privacy, deel privégegevens nooit openbaar op internet

Goedemiddag @Matthieu1985 en bedankt voor je bericht.

Flink balen dat je al sinds begin van deze maand problemen ervaart met je mobiele verbinding. Ervaar je naast het bellen ook problemen als je gebruik wilt maken van het mobiele internet? We zijn inmiddels ook een paar dagen verder, is er nog iets veranderd in de situatie of ervaar je nog steeds dezelfde problemen?


Nee nog steeds weinig tot geen bereik. 

 

Admin: persoonlijke gegevens verwijderd omdat deze openbaar stonden


Nee nog steeds weinig tot geen bereik. 

 

Admin: persoonlijke gegevens verwijderd omdat deze openbaar stonden

Ervaar je daarnaast ook problemen met het mobiele internet @Matthieu1985? Dat is voor mij wel even belangrijk om te weten. 


Ja is ook slecht


Ja is ook slecht

Bedankt voor de toelichting @Matthieu1985.

Ik heb net een ticket aangemaakt voor onze collega's van de technische dienst; zij gaan dit verder oppakken en zullen hierover nog contact met je op gaan nemen. Wacht dat eerst eventjes af!