Ik heb sinds 31-05 geen of heel weinig mobiel internet. Dit houd zich nu al 3 maanden aan. Al meerdere keren contact opgenomen. Aangegeven dat ik dit ten zeerste nodig heb onderhanden voor mijn werk.
De medewerkers konden niks voor me betekenen en ik diende t maar af te wachten. Zij maakte hier wel meerdere malen een
rapport van. Ook kreeg ik iedere keer de belofte dat wanneer het probleem duidelijk was ik mijn abb. Kosten terug zou krijgen. Aangezien ik hier geen of amper gebruik van heb kunnen maken leek me dit ook vrij logisch.
Op 06-08 kreeg ik dan uiteindelijk een telefoontje van kpn. Het probleem zat m in de iPhone 11 volgens kpn en Apple. Ik kan mijn telefoon opsturen en krijg er dan een iPhone 13 voor terug. Ook zou ik mijn abb kosten vergoed krijgen want ja, u heeft die maanden geen gebruik kunnen maken van uw abb.
Ik heb hierbij ook gewoon extra kosten doorgemaakt. Bijvoorbeeld extra belkosten, extra parkeerkosten ect.
Ik ging hier mee akkoord al vind ik de volgorde nog steeds vreemd. Ik moet eerst mijn telefoon opsturen en dan krijg ik een nieuwe opgestuurd. Het probleem ligt bij jullie en niet bij mij. Geef uw klant service en laat mij m’n telefoon netjes overzetten naar het nieuwe toestel en vraag dan om het oude toestel, lijkt mij?
Nu is t 21-08 en dacht toch nog maar eens een belletje te doen naar kpn. Ik had inmiddels ook nog nergens een bericht of bevestiging gekregen over de vergoeding van m’n abb. kosten. Conclusie van de inmiddels 6e medewerker die ik sprak. “Nee, uw nieuwe toestel is uw vergoeding. De abb. kosten die uw meerdere malen zijn toegezegd kunt u vergeten.
Absurd, ik vraag niet om een nieuw toestel. Als u uw problemen niet kunt oplossen dan moet ik wel. Ik wil mijn 2/3 maanden abb. kosten terug omdat ik die simpelweg niet of nauwelijks heb kunnen gebruiken + extra kosten door heb gemaakt.
Laatste abb. voor mij bij kpn. Ga serieus naar een andere provider als dit op deze manier gaat.
En dat na zo’n 13/14 jaar vaste klant, meerdere abonnementen….