Skip to main content

Sinds de zomervakantie hebben mijn man en ik zeer slecht bereik. Ook buurtbewoners klagen erover. Mijn provider is Lebara en zij maken gebruik van het netwerk van KPN. Bij KPN zie ik maar 1 streepje bereik staan. Dit resulteert in een haperende stem, wegvallen, de melding van bellers: ‘deze gebruiker is momenteel niet bereikbaar’. Wij moeten naar buiten lopen om te bellen en dan moeten we in de tuin ook nog rondlopen voor een plekje waar het bellen goed gaat. Wanneer we ‘bellen via wifi’ gaat het soms wat beter. De problemen zijn begonnen in de zomervakantie. Wellicht heeft de brand vlakbij de zendmast in Beesd ermee te maken. Ik heb een eigen bedrijf en het is heel vervelend dat ik steeds naar buiten moet lopen om met klanten te praten. Zeker wanneer ik niet de computer kan gebruiken tijdens het bellen. Lebara neemt de klacht niet serieus, ze bellen niet terug. Ze geven aan dat ik bij KPN moet zijn. KPN zegt dat ik bij Lebara moet zijn. Ik heb van alles geprobeerd. Het probleem wordt niet opgelost. Wie zou ons kunnen helpen? Alle mogelijke instellingen hebben we al veranderd. Alvast bedankt!

Dag @Steef8484 je zal hiervoor toch echt bij je provider moeten zijn. Zij hebben de juiste ingang bij kpn. Wat gaat er mis met bellen via wifi? Ik doe thuis niet anders en het werkt probleemloos.Â