Skip to main content

Ik heb sinds deze week een uitgebreid nieuw mobiel abonnement. Maar nog geen nieuw simkaartje gekregen 

heb nu buiten geen bereik. Kan ook niet bereikt worden. 
terwijl ik nu een noodgeval heb. 
kan ook de klantenservice niet bellen. Ondanks dat ik thuis bel blijft de lijn dood. Wat nu?

Waarmee probeer je nu te bellen @Ingrid Potman ? Met een oude SIM / een oude mobiele abonnement (van KPN)? Met een vaste toestel (op een KPN verbinding)? 

Als je nu een noodgeval hebt, kun je dan niet aan de buren vragen of je effe hun telefoon mag gebruiken? Ook om daarmee dan de klantenservice te bellen.


Ojee @Ingrid Potman, ik hoop dat je op een andere manier hebt kunnen bellen wat het noodgeval betreft 🙁

Hoe lang geleden heb je je bestelling geplaatst? Je simkaart wordt meestal na een dag of 2 bij je thuisbezorgd, maar we hebben te maken gehad met de kerstdagen dus ik kan me voorstellen dat PostNL het wat drukken had dan normaal en dat er misschien wat vertraging is ontstaan met het bezorgen. Als het echt al een stuk langer geleden is, dan ben ik bang dat je simkaart ergens verloren is gegaan 😬 

Je kunt dan alsnog de stappen volgen om de simkaart te activeren, zoals in het bericht dat je hier over gehad hebt uit staat gelegd. Vervolgens kan je aangeven dat je de simkaart niet ontvangen hebt: