Skip to main content

Sinds Juli 2021 ontvang ik facturen van een mobiel nummer wat ik niet heb. Elke maand de €25 terug geboekt op mijn rekening. Nu zelfs een deurwaarder op mijn dak en een registratie op mijn naam. Kpn helpt me nergens mee. Ben hier al maanden mee bezig, elke week uren bellen en ze doen niks! Wat een belachelijk slecht bedrijf zijn jullie!!!!

Hallo @Nicky Dorfel ,

Het storneren van rekeningen helpt vrijwel nooit om het probleem op te lossen. Daarmee kom je alleen maar meer in de problemen. 

 

Hier op het forum kunnen wij niet veel voor jou betekenen. 

Je moet daarvoor toch bij de klantenservice zijn. Als bellen naar 0800-0402 (gratis nummer van KPN en dan vragen naar de afdeling collections!) echt niet helpt : 

Dan kun je hier een klacht indienen : 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm#/

 


Dan ben je denk ik slachtoffer van identiteits fraude, zou in ieder geval aangifte gaan doen daarvan.


Hoi @Nicky Dorfel. Welkom op het KPN Forum. Wat een vervelende situatie. Heb je inmiddels al online een klacht ingediend? Ik kan zelf denk ik niet zoveel hierin betekenen, zoals hierboven al wordt aangegeven. Maar ik kijk graag met je mee, wellicht kan ik wat meer duidelijkheid geven of intern kan doorzetten naar de juiste afdeling. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en het mobiele nummer dat op de factuur staat (als je een factuur ontvangt) achterlaten in het KPN Forum profiel? Het mobiele nummer mag je achterlaten in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Hallo @Nicky Dorfel ,

Het storneren van rekeningen helpt vrijwel nooit om het probleem op te lossen. Daarmee kom je alleen maar meer in de problemen. 

 

Hier op het forum kunnen wij niet veel voor jou betekenen. 

Je moet daarvoor toch bij de klantenservice zijn. Als bellen naar 0800-0402 (gratis nummer van KPN en dan vragen naar de afdeling collections!) echt niet helpt : 

Dan kun je hier een klacht indienen : 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm#/

 

@Nicky Dorfel 

Is het indienen van de klacht gelukt ?