Skip to main content

Sinds een paar maanden spring mijn wifi mobiel van 4G naar E dus zodra ik de deur uit loop ging het normaal over naar 4G nu telkens E.

Ik heb al gebeld en alles geprobeerd, telefoon uit telefoon opnieuw instellen etc etc het probleem blijft 

Ook in Portugal had ik dit probleem dit nog nooit eerder gehad.

Ook simkaart en batterij als uitgehaald en schoongemaakt dus daar ligt het ook niet aan.

Graag hoor ik wat dit is.

Je hebt waarschijnlijk een iPhone 11, klopt dat?

 


Klopt iphone 11 maar dit probleem speelt al een maand of 3. Ik wil graag weten hoe dit kan en wat ik eraan kan doen 


Klopt iphone 11 maar dit probleem speelt al een maand of 3. Ik wil graag weten hoe dit kan en wat ik eraan kan doen 

Heb je het openingsbericht in het door mij aangehaalde topic gelezen?

Dan weet je dat je jouw forumprofiel moet aanvullen en in dat topic moet melden dat je dat gedaan hebt.


Sorry ik doe dit pas begrijp niet wat ik moet doen? 


Vul jouw mobiele nummer en adresgegevens in in jouw forumprofiel (klik) en meldt vervolgens in het onderstaande topic (klik) dat je dat gedaan hebt.

 


Gedaan 


Ben ik weer, ik zou teruggebeld worden binnen 48 uur hoorde later binnen 5 dagen.

Bizar dit!!! 

Let wel vandaag vrijdag 16-9-2022 is de laatste dag dus ik wil dat iemand mij vandaag nog terug belt.

Ben helemaal klaar met jullie, sorry maar jullie zijn oplichters. Jullie houden mij al bijna 3 mnd aan het lijntje 

Mijn Iphone 11 werkt nog steeds niet naar behoren springt nog steeds op E waar ik ook ga, ben het helemaal zat.

Nogmaals ik heb deze telefoon nodig voor mijn werk!!!

Kosten gieren hier de pan uit, batterij conditie giert achteruit door het constante laden van de telefoon.

Ik blijf maar bellen en kom geen steek verder. Ook al een klacht en brief gestuurd naar het hoofdkantoor want mijn geduld is op!!

Ik wil dat er vandaag nog iemand contact met mij gaat opnemen en mijn klacht gaat behandelen, dit is waanzin.

Jullie halen wel de kosten van mijn rekening abo kosten maar leveren geen service en inmiddels na 3 maanden is mijn telefoon ook stuk blijkbaar. 

LOS HET OP


LOS HET OP

Zijn we druk mee bezig, @JJ22. Je gegevens  zijn al toegevoegd aan onze lijst, zodat je op de hoogte gehouden wordt van deze storing. 

Vandaag is de volgende update per SMS verzonden:
Op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van je toestel. Voor het wachten vergoeden wij de mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. 

Alle updates delen wij in het centrale topic, in dit topic is het ook mogelijk om te reageren:
 

 
Om het voor ons overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic voor verdere reacties.