Skip to main content

Sinds een week slecht 4 g bereik op mijn Apple iPhone 11 Pro alle instellingen Al gecontroleerd ook al opnieuw opgestart nooit geen problemen gehad nu ineens wel

Goedemorgen @Marcvantongerlo en welkom hier op het forum :)

 

Dat is vreemd dus goed dat je hier melding van maakt. Zijn er meer mensen in jouw omgeving (met een KPN aansluiting) die soortgelijke problemen ervaren? En heb jij de mogelijkheid om je simkaart eens in een ander toestel te testen en vice versa? Op die manier kunnen we wellicht alvast de nodige zaken uitsluiten!


Hey @Marcvantongerlo , wat is op dit moment de stand van zaken? Ervaar je nog steeds problemen of ben je weer storingsvrij? 


@Marcvantongerlo ik ervaar dezelfde problemen hoor 

afgelopen maandag ben ik bij een vestiging van kpn geweest en 4 mensen voor mij hadden hetzelfde probleem het probleem ligt kennelijk in de iPhone 11…. Kpn moet dat doorschuiven naar Apple ect en dan komt er Wrss een update uit die het probleem moet verhelpen 


Al bekend wanneer de update er gaat komen?


Al bekend wanneer de update er gaat komen?

Helaas nog niet @Heksema, sorry :( 

Er is een actief topic waar dit probleem wordt besproken . Zodra er meer bekend is, zal dat in dit topic worden gedeeld! 


Wat betreft communicatie vanuit KPN kan ik alleen maar zeggen dat deze niet geweldig is. Wij als klanten moeten alles zelf uitzoeken en vragen stellen. Er zijn geen updates of oplossingen. Worden geen termijnen of deadlines gesteld. Maar goed, ik ben benieuwd hoe lang dit nu gaat duren?


Wat betreft communicatie vanuit KPN kan ik alleen maar zeggen dat deze niet geweldig is. Wij als klanten moeten alles zelf uitzoeken en vragen stellen. Er zijn geen updates of oplossingen. Worden geen termijnen of deadlines gesteld. Maar goed, ik ben benieuwd hoe lang dit nu gaat duren?

Het lastige hier is dat het probleem aan de kant van Apple lijkt te liggen. Als je je simkaart in een ander toestel doet, zou het zonder problemen moeten werken omdat het probleem los staat van ons netwerk @Heksema. Ik hoop uiteraard ook dat er zo snel mogelijk een oplossing komt maar veel concreter kan ik het helaas ook nog niet voor je maken.


Wat betreft communicatie vanuit KPN kan ik alleen maar zeggen dat deze niet geweldig is. Wij als klanten moeten alles zelf uitzoeken en vragen stellen. Er zijn geen updates of oplossingen. Worden geen termijnen of deadlines gesteld. Maar goed, ik ben benieuwd hoe lang dit nu gaat duren?

Het lastige hier is dat het probleem aan de kant van Apple lijkt te liggen. Als je je simkaart in een ander toestel doet, zou het zonder problemen moeten werken omdat het probleem los staat van ons netwerk @Heksema. Ik hoop uiteraard ook dat er zo snel mogelijk een oplossing komt maar veel concreter kan ik het helaas ook nog niet voor je maken.

Waarom ik op internet alleen meldingen voorbij komen van problemen van iPhone 11 I.C.M. KPN en geen enkele melding I.c.m. andere providers.

En als ik mijn zakelijke T-mobile SIM in mijn iPhone 11 stop werkt de verbinding perfect.

Dus conclusie is dat de combinatie KPN en iPhone 11 niet goed werkt lijkt mij wel de juiste.

KPn heeft dit toestel aan mij geleverd, dus is KPN verantwoordelijk voor een goed werkend toestel I.c.m. een goed weekend abonnement.

Ga dit nu NIET afschuiven naar Apple. En los dit probleem met spoed op. Duurt inmiddels al meer dan een week.

Ik begin er steeds meer voor te voelen om alles bij KPN op te zeggen en te verhuizen naar een provider die wel werkt en klaar staat voor zijn gebruikers.


Excuses @Heksema, ik ben wellicht iets te prematuur geweest door aan te geven dat het probleem aan de kant van Apple ligt. Het is simpelweg nog niet duidelijk wat de oorzaak is maar weet dat hier achter de schermen hard aan wordt gewerkt. Voor updates omtrent dit probleem wil ik je aanraden om het al lopende topic over deze problemen in de gaten te houden.


Dit probleem speelt al zeker 6 weken!! Al 4X contact gehad met KPN en in eerste instantie doen ze net of ze van niets weten, maar geven na aandringen toch wel toe dat er problemen zijn met de combinatie KPN/ Iphone 11! 
nu komen ze met een compensatie, maar deze compensatie datum gaat niet terug nadat de eerste problemen ontstonden. En waarom moet dat zo lang duren voor het probleem opgelost is?? 
 


Heel eerlijk, ik heb al vanaf het begin problemen met internet in de combi iPhone 11 pro en KPN mobiel.
Kan me niet herinneren dat ik met m’n vorige provider ooit last gehad heb.