Skip to main content
Beantwoord

Sinds gisteren geen 4G meer

  • August 19, 2020
  • 5 reacties
  • 235 keer bekeken

Sinds gisteren werkt de 4G verbinding niet meer. Alle toestellen in huis schakelen terug naar 3G en zelfs dan is er geen of hele slechte verbinding.

Beste antwoord door Natasja

Duidelijk, @moonsjine. Ik heb contact gehad met onze Technische Dienst. Mijn collega geeft aan dat er inderdaad een storing was met de zendmast. De monteur heeft gisteren de oorzaak gevonden en zijn werkzaamheden afgerond rond 17.00 uur. De zendmast zou weer ‘up and running’ moeten zijn. Kun je dat bevestigen? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • August 20, 2020

Dag @moonsjine. Van harte welkom hier. Wat balen dat je een slechte verbinding ervaart. Ik lees dat dit nogal plotseling het geval is. Valt de 4G-verbinding weg of kunnen de toestellen helemaal niet met 4G verbinden? Heb je het stappenplan al doorlopen om problemen met je bereik op te lossen? Speelt het probleem alleen binnenshuis of ook buitenshuis? En wat heb je verder al geprobeerd? Helpt het om de toestellen vast te zetten op 3G? 

Vul verder je profiel alvast aan met je postcode/huisnummer, klantnummer, de 06-nummers en de naam van de contracthouder. Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 20, 2020

Ik heb het profiel aangepast. 4G werkt niet meer sinds dinsdag en 3G soms met zeer lage snelheid. Ik mis daarnaast telefoongesprekken omdat mijn toestel niet snel genoeg verbinding kan maken en de voicemail inschakelt.

gisteren een uur gebeld met KPN helpdesk en er schijnt een storing te zijn op de mast in mijn buurt. Dit zou gisteren worden verholpen, maar dat is nog niet gebeurd.


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • August 21, 2020

Duidelijk, @moonsjine. Ik heb contact gehad met onze Technische Dienst. Mijn collega geeft aan dat er inderdaad een storing was met de zendmast. De monteur heeft gisteren de oorzaak gevonden en zijn werkzaamheden afgerond rond 17.00 uur. De zendmast zou weer ‘up and running’ moeten zijn. Kun je dat bevestigen? 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 21, 2020

Het lijkt er idd op dat het weer werkt.


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • August 24, 2020

Dat is goed nieuws, @moonsjine. :thumbsup_tone2: Als je nog andere vragen hebt, weet je me te vinden.