Skip to main content

Sinds gisteren werkt de 4G verbinding niet meer. Alle toestellen in huis schakelen terug naar 3G en zelfs dan is er geen of hele slechte verbinding.

Dag @moonsjine. Van harte welkom hier. Wat balen dat je een slechte verbinding ervaart. Ik lees dat dit nogal plotseling het geval is. Valt de 4G-verbinding weg of kunnen de toestellen helemaal niet met 4G verbinden? Heb je het stappenplan al doorlopen om problemen met je bereik op te lossen? Speelt het probleem alleen binnenshuis of ook buitenshuis? En wat heb je verder al geprobeerd? Helpt het om de toestellen vast te zetten op 3G? 

Vul verder je profiel alvast aan met je postcode/huisnummer, klantnummer, de 06-nummers en de naam van de contracthouder. Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. 


Ik heb het profiel aangepast. 4G werkt niet meer sinds dinsdag en 3G soms met zeer lage snelheid. Ik mis daarnaast telefoongesprekken omdat mijn toestel niet snel genoeg verbinding kan maken en de voicemail inschakelt.

gisteren een uur gebeld met KPN helpdesk en er schijnt een storing te zijn op de mast in mijn buurt. Dit zou gisteren worden verholpen, maar dat is nog niet gebeurd.


Duidelijk, @moonsjine. Ik heb contact gehad met onze Technische Dienst. Mijn collega geeft aan dat er inderdaad een storing was met de zendmast. De monteur heeft gisteren de oorzaak gevonden en zijn werkzaamheden afgerond rond 17.00 uur. De zendmast zou weer ‘up and running’ moeten zijn. Kun je dat bevestigen? 


Het lijkt er idd op dat het weer werkt.


Dat is goed nieuws, @moonsjine. :thumbsup_tone2: Als je nog andere vragen hebt, weet je me te vinden.


Reageer