Skip to main content
Beantwoord

Sinds gisteren slecht bereik op het mobiele netwerk

• November 22, 2021
  • 9 reacties
  • 300 keer bekeken

Bramdahmen
Deelnemer

Wij hebben sinds gisteren slecht bereik op het mobiele netwerk. Maar 1 streepje bereik terwijl dat normaal gesproken meer is.

Beste antwoord door Ron van KPN

Hi @Bramdahmen, welkom op ons forum en goed dat je dit aankaart. Als er meer mensen ineens geen of minder bereik hebben, dan lijkt het er op dat er meer aan de hand is. Ik wil dit dan ook graag verder uitzoeken. Zou je hiervoor jouw profiel zo volledig mogelijk in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

• November 22, 2021

Geen storingen bij KPN bekend en dat u dan een beetje bereik heeft van een mast iets verderop?

Bramdahmen
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 22, 2021

Bereik is sinds zondag veel slechter. Normaal gesproken is het goed.

Heeft niet te maken met mast verderop.

• November 22, 2021

Is het alleen bij u een probleem of ook bij anderen in u omgeving?

Bramdahmen
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 22, 2021

Ook bij anderen

• November 22, 2021

Allemaal de zelfde toestellen of zijn het verschillende?

Bramdahmen
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 22, 2021

Het zijn I-phones.

• November 22, 2021

Toevallig net een update gehad op de iPhone?

Bramdahmen
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 22, 2021

Nee

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • November 24, 2021

Hi @Bramdahmen, welkom op ons forum en goed dat je dit aankaart. Als er meer mensen ineens geen of minder bereik hebben, dan lijkt het er op dat er meer aan de hand is. Ik wil dit dan ook graag verder uitzoeken. Zou je hiervoor jouw profiel zo volledig mogelijk in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag.