Skip to main content

Sinds kort hebben wij in huis op 2 telefoons geen bereik meer op het mobiele netwerk.

We wonen hier meer dan een jaar in een nieuwbouw wijk in het buitengebied, maar de ontvangst op kpn mobiel netwerk is binnen altijd goed geweest. Dit was de reden om op kpn te blijven en zelfs over te stappen. Van andere aanbieders weten we dat er in onze buurt binnenshuis slechte ontvangst is.

- KPN netwerk volgens dekkingskaart goed

- kpn netwerk is niet beschikbaar: bellen, internet via 4G niet mogelijk. 

- probleem bestaat op 2 verschillende telefoons. Op 1 telefoon is bellen via wifi niet beschikbaar. 

- probleem zeer recent ontstaan, zonder software of hardware verandering

Graag hulp van een kpn medewerker. 

Dag @Evert c Welkom hier op het KPN Forum. Goed dat je aan de bel trekt en fijn dat  je al een heel uitgebreide toelichting geeft. Het klinkt een beetje alsof er sprake is van een probleem op ons netwerk. Specifieker gezet doet dit me denken aan een probleem met een zendmast. 

Even om te checken. Als je verder bij huis weggaat, verbetert het bereik dan weer? Is het met ander woorden echt alleen heel lokaal? En heb je wel 2G, 3G of heb je helemaal niets? 

Zou je ook nog je mobiele nummer in je Forum profiel willen plaatsen? Dan kan ik nog even meekijken. 


Dag @Evert c Ik heb geen reactie van je gezien, dus ik ga er graag vanuit dat je via een andere weg hulp hebt gekregen. Trek gerust aan de bel als je nog iets wilt weten!


Bedankt

 

Alles werkt weer. Er kwam uiteindelijk een bericht over kort onderhoud, maar de problemen duurde langer.

 

Bedankt!


Reageer