Skip to main content

Zelfde probleem… Had hiervoor Unlimited data (300 mbps) en vrijwel overal een sterke 5G verbinding. Toen overgegaan op super Unlimited (600 mbps) maar bijna nergens meer 5G en enkel E. 

 

IPhone 12 pro

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Hoi @Lars W 

Heel apart!
Want het wijzigen van je mobiele abonnement (bundel) zou niets moeten uitmaken met het 5G netwerk, aangezien de verbinding gewoon hetzelfde blijft.
Alleen administratief veranderd er wat.

Zelf heb ik momenteel ook SuperUnlimited van KPN, en heb overal gewoon 5G ontvangst.
Ik heb zelf de iPhone 14 Pro Max, en geen iPhone 12 Pro.


Ha @Lars W, welkom! Het wijzigen van het abonnement zou inderdaad geen verschil moeten maken. Wil je eens kijken of je de laatste update op jouw toestel binnen hebt gehaald? Mocht je daarna nog steeds problemen met je toestel ervaren, neem dan even telefonisch contact met ons op via 0800-0402. We helpen je graag verder!


KPN heeft een tijd geleden aangegeven dat er problemen zijn met de iPhone 11 (Pro) en iPhone 12 (Pro). Ik raad je aan om je telefoon even helemaal opnieuw op te starten. Mocht dat niet werken? Dan even de netwerk instellingen resetten van de iPhone 12 Pro. Mocht dat ook niet werken, dan moet je even contact opnemen met KPN.


Telefoon geüpdate naar IOS 17.6 en netwerk instelling gereset. Probleem is hiermee verholpen 👌


Reageer