Skip to main content

Sinds ik overgestapt ben naar KPN, doet mijn 4G het heel slecht buitenshuis. Ook mijn belfunctie doet het niet meer, waardoor ik niet met de klantenservice kan bellen. Ik had een belafspraak ingepland, vanochtend ben ik gebeld, maar ik hoor niks aan mijn kant van de lijn. Ik zou graag een oplossing willen. 

Hi @Brittmobiel, rot dat je tegen deze issues aan loopt. 

Voor de problemen met de 4G verbinding kan via onze klantenservice een ticket voor je aangemaakt worden. Het onderzoek loopt bij onze technische dienst, zij helpen je dan verder. Je belt gratis via 0800-0402.

Je noemt daarnaast ook dat bellen niet werkt; kan je helemaal niet bellen? Ben je wel met het KPN netwerk verbonden? Werkt jouw sim wel als je 'm tijdelijk test in een ander toestel? Je kunt eventueel ook de KPN winkel binnen stappen voor hulp hierbij.


Hi Alexandra, 

Ik heb met de klantenservice gebeld en zij hebben een ticket aangemaakt. Bedankt! Wel duurt het 1 à 2 maanden voordat ze weer contact opnemen. Dat is best wel lang gezien mijn 4G gedurende al die tijd slecht werkt. Zou het beter zijn om over te stappen van provider? 

Ik kan wel bellen en gebeld worden, maar aan beide kanten van de lijn horen we niks. Ik ben wel met het KPN netwerk verbonden. In een ander toestel werkt het wel. 

Nogmaals bedankt!


@Brittmobiel Goed dat er een ticket voor je aangemaakt is! Weet dat er aan gewerkt wordt bij de technische dienst. Ik kan 't helaas niet voor je bespoedigen, wel krijg je nieuws zo gauw er meer bekend is. Ik hoop dat je heel snel goed nieuws krijgt, zodat je weer goed bereikbaar kunt zijn.


Reageer