Skip to main content
Beantwoord

Sinds simkaartaanpassing naar KPN, werkt mobiele Hotspot niet

• November 4, 2021
  • 5 reacties
  • 214 keer bekeken

Hallo,

Ik maakte regelmatig gebruik mobiele hotspot of USB Tethering echter, omstreeks het moment dat mijn simkaart is overgezet van Telfort naar KPN, werkt dat niet meer. Mijn chromebook zegt dat er verbinding is maar internet werkt niet. Bij de mobile hotspot verbinding krijg ik de boodschap dat ik via een portaal moet inloggen. 

Kan iemand mij helpen of kan het zijn dat er iets mis is gegaan met het omzetten???

Beste antwoord door Nedniw

Nieuwe simcard ontvangen en geplaatst alles werkt als eeen trein.

Probleem opgelost.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 4, 2021

Nog even een toevoeging: Andere simcard in mijn telefoon en het werkt.

Conclusie: Kpn geeft geen data door bij het delen van de verbinding.

Met vrienelijke groet, Ned

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 5, 2021

Conclusie: Kpn geeft geen data door bij het delen van de verbinding

@Nedniw. Ik heb een kpn simkaart (al járen) en heb onlangs nog via Hotspot m'n data met vrienden gedeeld gedurende een week. Er gaat bij jouw dus “iets” mis…

Is je huidige sim nog een oude Telfort kaart die is omgezet naar kpn instellingen? Mogelijk dat je dan toch een nieuwe échte kpn sim moet hebben.

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 5, 2021

Hoi Peter,

Ik gisteren avond toch telefonisch kontakt opgeomen met de KPN. Ze gaan inderdaad een nieuwe simcard opsturen. Dus even afwachten. Bedankt voor jouw reaktie.

Groet ned

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • November 9, 2021

Nieuwe simcard ontvangen en geplaatst alles werkt als eeen trein.

Probleem opgelost.

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • November 11, 2021

Hoi @Nedniw, bedankt voor de update! Fijn om te horen dat een nieuwe simkaart de oplossing was.