Skip to main content

Hallo, sinds de nieuwe update kan ik zo goed als niet meer gebeld worden, krijgen gelijk voicemail. Van alles al geprobeerd, zonder resultaat  Soms komt er wel een gesprek door, maar vaak niet dan krijg ik melding dat ik oproep gemist heb

 

En een klein bij bij komend probleem is dat me geluid van zelf ineens naar zo goed als stil gaat Iemand die weet hoe het anders kan?

Help

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo, sinds de nieuwe update kan ik zo goed als niet meer gebeld worden, krijgen gelijk voicemail. Van alles al geprobeerd, zonder resultaat  Soms komt er wel een gesprek door, maar vaak niet dan krijg ik melding dat ik oproep gemist heb

 

En een klein bij bij komend probleem is dat me geluid van zelf ineens naar zo goed als stil gaat Iemand die weet hoe het anders kan?

Help

Bericht gehad dat ze de doorschakelingen hebben gewijzigd en dat ik toestel opnieuw moest opstarten Maar helaas nog niks!!


Hoi @wilma en binky en welkom op het forum! Niet handig als je niet bereikbaar bent, dus ik help je hier graag bij. 

Van alles al geprobeerd, zonder resultaat

Wat heb je allemaal al geprobeerd? Dan val ik later niet in herhaling. 😄 Hoe is het bereik bij jou op de momenten dat dit gebeurt? Heb je de SIM-kaart ook al in een ander toestel getest en hoe gaat het dan?


Hoi Sanne,

Kaartje in andere toestel gedaan, gerest, instelling veranderd 

Nu voice mail uitgezet, geen gemiste oproepen nu!

Enig idee van het geluid?


Fijn dat daarvoor de oplossing is gevonden! 😄 Wat het geluid betreft, gaat dit alleen om het geluid tijdens het bellen, of al het geluid (muziek, series e.d.)? Wat als je oordopjes aansluit op je telefoon, gaat het dan wel goed? Zo ja, dan raad ik je aan om met je toestel bij de KPN winkel langs te gaan. Wellicht zijn de luidsprekers van je telefoon dan niet goed meer. Mijn collega's kunnen het toestel dan met je doorlopen en aanbieden ter reparatie, mocht je dit willen. 


Voice mail uit zetten is ook geen optie!

Qua geluid:

Nee me geluid staat aan  en zomaar gaat het geluid zo goed als op stil!

Heeft niks met luidsprekers of dergelijke te maken, heeft met SPOOK instellingen te maken


Heeft niks met luidsprekers of dergelijke te maken, heeft met SPOOK instellingen te maken

De spook instellingen zul je moeten toelichten, dat is namelijk geen term die mij bekend voorkomt. 👻 Hoe ben je erachter dat het niks met de luidsprekers te maken heeft? 


Ik heb niets meer van je vernomen, dus ik hoop dat je de oplossing inmiddels gevonden hebt. Zo niet, laat het gerust weten! 


Reageer