Skip to main content

  • Open de “telefoon-app”.
  • Klik rechtsboven op de 3 puntjes.
  • Kies voor “Instellingen”.
  • Klik op “Gespreksaccounts”.
  • Klik op “KPN".
  • Klik op “Aanvullende instellingen”.
  • Klik op “Beller-id".
  • Vervolgens kun je de standaard-instelling van nummerweergave wijzigen.

Beste KPN, ook bij mij hetzelfde probleem: na update simkaart beller id niet meer zichtbaar te krijgen, in elk geval niet met hier getoonde oplossingen. Heb forumprofiel aangevuld, graag kijken of het bij jullie goed staat. NB: partner heeft na update ook al maanden hetzelfde hardnekkige probleem,alles geprobeerd.

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt

@CMW Welkom op het KPN forum! Goed dat je gelijk jouw profiel hebt ingevuld. Ik heb een instelling gewijzigd. Het kan zijn dat je jouw toestel even opnieuw moet opstarten. Daarna zouden anderen weer moeten kunnen wanneer jij belt. :blush:


Dank, mijn nummer is weer zichtbaar! De instelling in mijn telefoon zelf veranderen hielp niet, nu hebben jullie het gefixt!


Ik hen dezelfde vraag. Beller ID staat aan KPN, maar mensen krijgen nog steeds de melding privenummer. Kan KPN dat oplossen aub?


Hallo @Retep32 , heb je je gegevens al (Privé) ingevuld in je Forum profiel? Het is daar alleen zichtbaar voor jou en KPN. Dan heeft KPN de informatie om jouw probleem te onderzoeken.


Thx Ruud. Gelijk mijn gegevens ingevuld. Nou ben ik benieuwd.


Even geduld @Retep32 , een KPN moderator reageert meestal binnen 1-2 dagen.


Dankjewel voor de tussentijdse reactie @RBxx! Ik heb meteen even meegekeken en zie dat nummerdoorgave inderdaad is geblokkeerd @Retep32. Wij zijn de boosdoener!:hear_no_evil: Ik heb de blokkade verwijderd. Kun je je toestel opnieuw opstarten en controleren of je nummer nu wel zichtbaar is bij de ontvanger? :blush:


Graag gedaan @Lisa 

Ik hield het topic al in de gaten, want ik las ergens dat @Denise_ een paar daagjes afwezig is.


En het werkt!