Skip to main content

Wij hebben sinds vandaag geen of slechte ontvangst op onze mobiele telefoons ze zijn   bij ons in de buurt met de mast bezig geweest kan het zijn dat dit de oorzaak is.

Wij wonen in Laren Gelderland 

Hallo @Th.Pl , als ze met een mast bij jou in de buurt aan het werk zijn, moet je daar ook een SMS van hebben gekregen van KPN dat de verbinding een poosje minder tot slecht kan zijn.

KPN is nog bezig het antennepark aan te passen voor 5G en daar zijn ze bij jou in de buurt waarschijnlijk mee bezig.

Ik had vorig jaar maart/april hetzelfde, maar nu perfecte 5G-verbinding.

 


Beste @Th.Pl,

Is er niks over te lezen via deze link:


Ik heb nog niet gekeken.

wel hebben jullie aangeven dat er werkzaamheden zijn maar ik mag toch wel vanuit gaan werkzaamheden niet te koste gaan van dat ik helemaal niet meer bellen kan met mijn mobiel.


Ik heb nog niet gekeken.

wel hebben jullie aangeven dat er werkzaamheden zijn maar ik mag toch wel vanuit gaan werkzaamheden niet te koste gaan van dat ik helemaal niet meer bellen kan met mijn mobiel.

Dat kan best dat ze die uitschakelen voor onderhoud, maak je dit alleen vandaag mee dat er slechte verbinding is? Of heb je hier langer last van?


Hallo @Th.Pl , als ze met een mast bij jou in de buurt aan het werk zijn, moet je daar ook een SMS van hebben gekregen van KPN dat de verbinding een poosje minder tot slecht kan zijn.

KPN is nog bezig het antennepark aan te passen voor 5G en daar zijn ze bij jou in de buurt waarschijnlijk mee bezig.

Ik had vorig jaar maart/april hetzelfde, maar nu perfecte 5G-verbinding.

 

Inderdaad @JanD dat zou ook nog eens kunnen. :wink:


Slechte verbindingen heb ik al langer maar mijn vrouw was met een belangrijk telefoontje bezig toen in één keer wij helemaal geen verbinding meer hebben.

als ik nu op mijn mobiel kijk geeft hij aan “Geen service “ 


Misschien dat een herstart van het toestel werkt en de mobiel met een andere maat verbinding probeert te maken. Let op, na de werkzaamheden kan het ook even duren voor er weer een stabiele lijn is.


Hallo @Th.Pl

Wat vervelend dat je een verminderde/geen verbinding hebt ervaren. Is het probleem inmiddels verholpen? 


Goedemorgen, ik heb even gewacht om een reactie te geven maar het probleem opgelost.

ik woon zo’n 500 meter van de mast en bij harde wind van hoor ik een huilend geluid van deze mast hebben jullie hier al eerder klachten over gehad ik woon n.l. sinds een paar maanden hier.