Skip to main content

Ik herken dit probleem. Ik heb precies hetzelfde.

Ik heb altijd een abonnement mobiel bellen en mobielĀ  internet van de kpn gehad. Ik ben daar altijd 100 % tevreden over geweest ! De laatste jaren een s10 samsung met een 15 gb databundel en onbeperkt bellen gehad. Dit werkte perfect! Ik kon overal goed verstaanbaar telefoneren en internetten zowel thuis als ergens anders.

Totdat ik in november met black fridayĀ Ā een nieuw abonnement heb afgesloten onbeperkt internetten en bellen via de kpn.Ā Nu ondervind ik helaas dagelijks problemen!Ā Het lijkt wel alsof de internet kwaliteit van mindere kwaliteit is met mijn nieuwe abonnement.

Internet dat traag is vooral als ik thuisĀ Ā ben.Ā  Dan ben ik met mijn onbeperkt kpn bellen en internetten, gewoon afhankelijk van mijn ziggo wifi verbinding in huis.Anders heb ik soms geen verbinding met mijn nieuwe s21 samsung. Maar het komt ook voor als ik elders ben. Dat de bestaandeĀ verbinding ineens wegvalt.

Als ik aan het telefoneren ben, dan horen 4 van de 7 mensen mij niet goed. Of de verbinding wordt ineens tijdens het bellen verbroken. Als ik mensen wil bellen dan duurt het soms heel lang voordat de telefoon overgaat. Het lijkt alsof er een fikseĀ  vertraging op zit.

Aan het einde van deze week zal technische dienst van kpn mij bellenĀ  ( einde van de week daar heb ik zelf voor gekozen, dit was door omstandigheden het meest handige moment voor mij ) En daarnaast heb ik een nieuwe sim kaart aangevraagd.

Ik hoop dat de problemen dan echtĀ  zijn opgelost.Ā  Ā 

Anders durf ik mijn ziggo abonnement met vast bellen niet goed op te zeggen.Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ik ben namelijk mantelzorger voor een familielid en het is belangrijk voor mij dat ikĀ telefonischĀ  zeer goed bereikbaar ben.Ā  Ā Ā  Ā  Ā  Ā Ā  Ik moet niet aan het scenario denken dat er wat met mijn familielid gebeurd en dat ik door mijn slechte bereikbaarheid dat niet goed doorkrijg of zelf niet kan bellen !

Ā 

Kpn zet em op, ik heb hoge verwachtingen van jullie. Ik ben in het verleden altijd tevreden over jullie diensten geweest. Ik hoop dat ik hierna weer een positief berichtje kan versturen. Dat gun ik jullie.

Ā 

MetĀ  een vriendelijke groetje, V.D.


Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt :oorspronkelijke topic]

@V.D.Ā Welkom op het forumĀ 

Samsung heeft het issue opgelost en neemt dit mee in de volgende update die gepland is.

Klanten die hinder ondervinden, maar op 5 januari nog geen melding op hun toestel hebben ontvangen over een update, kunnen proberen deze handmatig op te halen via: Instellingen > Software-update > Downloaden en installeren.Ā 

Na deze update zouden de problemen met de S21 dus opgelost moeten zijn.

Zou je kunnen laten weten of het na de update inderdaad opgelost is?Ā