Skip to main content

Op mijn werk heb ik bijna geen ontvangst terwijl collega's die ook kpn hebben daar volle bak ontvangst hebben. Waar kan dit aan liggen?


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

Hallo @koen-schut ,

Dan ligt dat aan jouw telefoontoestel. Tijd voor een nieuwe? 


Hoe weet je dat het aan mijn telefoon ligt?


Misschien even de simkaart in een andere mobiel(evt.nokia) proberen?


Hallo @koen-schut ,

Dan ligt dat aan jouw telefoontoestel. Tijd voor een nieuwe? 

Hoe weet je dat het aan mijn telefoon ligt?

@koen-schut 

Dat ligt natuurlijk voor de hand. Als collega's van jou een volle bak aan ontvangst hebben op het KPN-netwerk en jij niet, dan moet je de oorzaak in jouw telefoontoestel zoeken. 

Heb je inmiddels al een ander toestel geprobeerd? 

 


@koen-schut Welkom op het forum! Het is inderdaad aannemelijk dat het signaal dan niet de bron van het probleem is als je directe collega's geen problemen ondervinden. Het is dan inderdaad zaak om eerst het toestel uit te sluiten als oorzaak en dan kan testen met een ander toestel in combinatie met jouw simkaart uitkomst brengen! Ik hoor graag wat je bevindingen zijn!


@koen-schut Ik heb even geen bericht meer voorbij zien komen. Is het allemaal nog gelukt? Stuur anders gerust nog even een bericht.


Met een andere telefoon blijft het ontvangst hetzelfde


@koen-schut En de rest van je collega's ervaren verder nog steeds geen problemen met hun ontvangst in combinatie met het KPN Netwerk? Dan zouden we eens wat meer zaken moeten bekijken. Zou je jouw profiel  eens verder kunnen aanvullen? En kun je mij dan ook een privébericht sturen met daarin de adresgegevens van jouw werk? Dan kijk ik even wat de actuele dekking daar is. Verder vroeg ik mij ook af hoe oud jouw simkaart is Koen. We zouden dan ook even kunnen kijken wat je toestel doet in combinatie met een nieuwe simkaart.