Skip to main content

Nu ben ik zeer tevreden met KPN, maar het tegenovergestelde geldt als ik op de camping ben. In de huidige ‘thuiswerk’ cultuur wil ik ook graag op de camping kunnen werken en dat is toch knap lastig met slecht bereik. Hoe kan het zo zijn dat het zo lang moet duren om KPN toe te voegen aan de antenne bij deze antenne (https://antennekaart.nl/kaart/4g?lat=52.52969443&lng=4.64133739&zoom=14&providers=kpn,vodafone). Niet alleen verlies van klanten bij de camping, maar ook omwonenden.

Alvast bedankt voor de reactie.

Hoi @T h i j s, ik begrijp dat je via mobiele data wilt werken. Alleen de 4G is niet sterk genoeg of niet snel genoeg, wat ervaar je precies? En heb je een exacte postcode + huisnummer voor mij? Wil je die toevoegen aan jouw profiel onder persoonlijke opmerkingen dan hoor ik van je als je dat hebt gedaan, dan kijk ik ook nog eens mee naar de dekking. 


Misschien geeft Vodafone geen toestemming voor het plaatsen van KPN antennes op haar mast.


Beste @Bart_Z, het lijkt mij niet nodig om een heel profiel in te vullen (omdat ik ook moet inloggen met mijn KPN-gegevens, maar graag zou ik eens de locatie delen om te onderzoeken: (52.5335782, 4.6425632), GJMV+C2 Castricum. Zeer slecht bereik van KPN rond deze locatie. Mijn abonnementsgegevens ‘compleet’ rijmen niet met deze locatie dus daar heb je weinig aan.

 

ik hoor graag van je Bart.


Omdat je met jouw KPN ID inlogt kan ik nog niet meteen jouw gegevens zien. Nu heb ik dat gedaan aan de hand van de coordinaten. Het lijkt goed. Toch wil ik nog eens verder pluizen. Zou je toch jouw profiel willen voorzien van mobiel nummer en adresgegevens van de locatie? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik verder op onderzoek.


Omdat je met jouw KPN ID inlogt kan ik nog niet meteen jouw gegevens zien. Nu heb ik dat gedaan aan de hand van de coordinaten. Het lijkt goed. Toch wil ik nog eens verder pluizen. Zou je toch jouw profiel willen voorzien van mobiel nummer en adresgegevens van de locatie? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik verder op onderzoek.

@Bart_Z, Staat in de titel van het topic niet dat het om het bereik op camping Geversduin gaat?

Het adres van die camping is:

Beverwijkerstraatweg 205

1901 NH  Castricum

 


Yes, had ik gevonden. 


Volgens de dekkingskaart goed bereik. Zelf 4G++ (= 500 Mb/s).

www.kpn.com/dekkingskaart

Maar dat zegt niet alles. Ik heb hier binnen op 800 meter van een mast ook maar 1 streepje bereik. Buiten 4 streepjes.

Binnen zit ik net aan de 'verkeerde’ kant van het portiekblok. Laatste portiek van 4 t.ov. de mast. Dus veel muren en flats er tussen.